Sølvpanter Skrevet 26. april 2013 #1 Skrevet 26. april 2013 ...jeg motet meg opp, og med ett øye knepet godt igjen og bare mysing på det andre, trippet opp på vekten og fikk meg den kalddusjen jeg ante ville komme. Et halvt år med sykdom og dermed null trening og mye trøstespising hadde resultert i intet mindre enn 11-12 kg opp. Tallet som lyste mot meg var 77,0 kg. På høy tide å gjøre noe! I dag gikk jeg opp på vekten igjen, nå med begge øynene åpne og betydelig større håp, og jammen har alle løpeturene og de vesentlig mer sunne matvanene gitt resultater. Tallet i dag var 71,1 kg! Fortsatt en vei å gå for å komme ned igjen til 65-66 kg, men dette var gode greier. Klapp på skulderen til meg selv i dag Andre som er stolte av seg selv må gjerne slenge seg på tråden. I dag er skrytedag!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2013 #4 Skrevet 26. april 2013 Kjempe flink er du. Må nesten skryte litt av meg selv også selv om det er en mye mindre sak. Jeg har nå vært en halv dag uten røyk. Sitter å skjelver og er helt utafor, men håper jeg skal klare å holde meg. Har prøvd mange ganger før, eneste gangen jeg har klart det er når jeg var gravid. Føler meg litt flink i dag som ikke har røyket enda. Anonym poster: c433d101b18ce36c914da579cae4ce81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå