Gå til innhold

gi meg styrke!!! (røykeslutt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har prøvd å slutte å røyke en stund nå, men stadig vekk sprekker jeg... jeg kommer til 5-7 dager uten røyk og da begynner jeg å finne grunner til å kjøpe _bare en 10 pakning_.

i dag er jeg på 6 dagen uten røyk. jeg vet jeg ikke kommer til å forgå uten, men jeg har lyyyyyyst på. de vanlige argumentene funker liksom ikke (penger spart... synes pengene forsvinner uansett... helse... går regelmessig til lege og har ikke noen merkbar nedgang i lungekapasitet, blodtrykk o.l. og jeg er veldig flink til å rasjonalisere. )

så hva gjorde dere? hvordan belønnet dere dere selv? hva motiverte dere når trangen satte inn og lysten var som verst?

Anonym poster: b8c5a8995c257b5389b218f14c478db6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har prøvd å slutte å røyke en stund nå, men stadig vekk sprekker jeg... jeg kommer til 5-7 dager uten røyk og da begynner jeg å finne grunner til å kjøpe _bare en 10 pakning_.

i dag er jeg på 6 dagen uten røyk. jeg vet jeg ikke kommer til å forgå uten, men jeg har lyyyyyyst på. de vanlige argumentene funker liksom ikke (penger spart... synes pengene forsvinner uansett... helse... går regelmessig til lege og har ikke noen merkbar nedgang i lungekapasitet, blodtrykk o.l. og jeg er veldig flink til å rasjonalisere. )

så hva gjorde dere? hvordan belønnet dere dere selv? hva motiverte dere når trangen satte inn og lysten var som verst?

Jeg sluttet å røyke i fjor.

Jeg brukte en el-sigarett, og det hjalp veldig. Da er du så og si garantert å slutte.. Har ikke brukt el-sigaretten på flere mnd nå :-)

Anonym poster: b004e1053671f17daf262cad0e51ec6d

Skrevet

Jeg sluttet å røyke i fjor.

Jeg brukte en el-sigarett, og det hjalp veldig. Da er du så og si garantert å slutte.. Har ikke brukt el-sigaretten på flere mnd nå :-)

Anonym poster: b004e1053671f17daf262cad0e51ec6d

dette virket jo egentlig ganske greit! sjekket litt på nettet. det koster ikke så veldig mye mer enn å røyke, og det kan dekke det "kjede røyker behovet" (jeg røyker når jeg kjeder meg, ikke i en kjede ;-)) som gjør det hele så vanskelig.

Skrevet

Jeg tar meg rett og slett en snus. ;)

Anonym poster: d04125720e3577df8b91788ae1e12f8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...