Anonym bruker Skrevet 26. april 2013 #1 Skrevet 26. april 2013 tror jeg romfolkdiskusjonene hadde vært kneblet(LÅST). For hos den gjengen er det bare kose-mose-kyss-klapp-og-klem som er legalt. Anonym poster: a2eb8b2ad16eb95898b8d346cb578ff0
Anonym bruker Skrevet 26. april 2013 #2 Skrevet 26. april 2013 Enkelte klarer bare ikke gi seg eller skjønne når nok er nok. Bm var nytt i går, men jeg er allerede møkklei! Slutt å gnål om det! Anonym poster: f2197d02c286df2d67482603b342ddf5
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 26. april 2013 #3 Skrevet 26. april 2013 Og nettopp derfor ønsket vi å være anonyme. Dere er allerede i full gang med å slakte oss, vi rakk aldri å moderere engang.. Hehe
Anonym bruker Skrevet 26. april 2013 #4 Skrevet 26. april 2013 Og nettopp derfor ønsket vi å være anonyme. Dere er allerede i full gang med å slakte oss, vi rakk aldri å moderere engang.. Hehe Normalt tenkende mennesker tenker gjerne på *hva som kunne ha vært*. Det ble ikke noe av det, men jeg kjenner jo igjen hva diverse nick mener og krangler om.. Og slike tråder er FY.. Hehe HI Anonym poster: a2eb8b2ad16eb95898b8d346cb578ff0
skjotta Skrevet 26. april 2013 #5 Skrevet 26. april 2013 vel, men en ordentlig ordning og moderator kontoer, ville den moderatoren som låste eller slettet en tråd som ingen brøt regler på forhåpentligvis bare gjort det en gang... synes ikke moderatorer her en dårlig ide, men forhåpentligvis i litt mere gjennomtenkte tilstander? og jeg tror ikke de "utvalgte" hadde vært de verste til jobben heller....
Anonym bruker Skrevet 26. april 2013 #6 Skrevet 26. april 2013 vel, men en ordentlig ordning og moderator kontoer, ville den moderatoren som låste eller slettet en tråd som ingen brøt regler på forhåpentligvis bare gjort det en gang... synes ikke moderatorer her en dårlig ide, men forhåpentligvis i litt mere gjennomtenkte tilstander? og jeg tror ikke de "utvalgte" hadde vært de verste til jobben heller.... Problemet her er at de utvalgte er rene veteranene her inne. Slike som alltid svarer i de fleste tråder. De med tusener av innlegg med nick.. Hadde de heller valgt noen anonyme, slike som er her inne men ikke skriver og utleverer seg og sine meninger daglig, hadde jeg ikke tenkt særlig over det. Har ikke noe vondt å si om jentene jeg altså, sikkert helt vanlige jenter. Men bare at problemet ligger der når man har fått et solid inntrykk av de. De er på en måte dibs egne kjendiser, og de har både fans og har igjen andre som misliker diverse holdninger de uttrykker. Det er en grunn til at noen blir angrepet i tråder, fordi man "kjenner" nicket litt for godt. Har jo hatt diverse episoder her. HI Anonym poster: a2eb8b2ad16eb95898b8d346cb578ff0
skjotta Skrevet 26. april 2013 #7 Skrevet 26. april 2013 (endret) vel, men en ordentlig ordning og moderator kontoer, ville den moderatoren som låste eller slettet en tråd som ingen brøt regler på forhåpentligvis bare gjort det en gang... synes ikke moderatorer her en dårlig ide, men forhåpentligvis i litt mere gjennomtenkte tilstander? og jeg tror ikke de "utvalgte" hadde vært de verste til jobben heller.... Problemet her er at de utvalgte er rene veteranene her inne. Slike som alltid svarer i de fleste tråder. De med tusener av innlegg med nick.. Hadde de heller valgt noen anonyme, slike som er her inne men ikke skriver og utleverer seg og sine meninger daglig, hadde jeg ikke tenkt særlig over det. Har ikke noe vondt å si om jentene jeg altså, sikkert helt vanlige jenter. Men bare at problemet ligger der når man har fått et solid inntrykk av de. De er på en måte dibs egne kjendiser, og de har både fans og har igjen andre som misliker diverse holdninger de uttrykker. Det er en grunn til at noen blir angrepet i tråder, fordi man "kjenner" nicket litt for godt. Har jo hatt diverse episoder her. HI Anonym poster: a2eb8b2ad16eb95898b8d346cb578ff0 har du noen gang drevet ett forum? når du skal gi en bruker moderator rettigheter så må det jo være en som, først og fremst er veldig godt kjent med forumet og dets regler, rutiner og vaner/handlingsmønster, men også må det være noen du har ett tillitsforhold til. ta meg selv, for eksempel. jeg er mye her fordi mine muligheter til andre ting er veldig begrensede i en periode. hadde jeg blitt gitt moderator oppgaver her inne, så hadde jeg kanskje fungert til jeg blir sprekere og har flere muligheter, og så hadde jeg ikke hatt tid til å moderere ett sted som dette. totalt bortkastet fra forum ansvarlig sin side. de som ble "valgt ut" (uff... det høres så spesiellt ut... akkurat som om det å være moderator er gøy...) ble det fordi forum ansvarlig føler seg trygg på at de kommer til å fortsette å være her også fremover i tid og dermed skape kontinuitet i forumet. hun føler også at hun "kjenner" dem og deres meninger godt nok til å kunne forutse deres evner til å være rettferdige og bestemte når det kommer til å overholde forumets regler. og ja, det er meget sansynlig at de som ble spurt har vært noen av de som har hatt sterkest ønske om brukermoderatorer... man må, som sagt, være interressert for å gidde den type oppgave. og tanken på en helt anonym brukermoderator var jo det som utløste hele spetakkelet... min teori er fortsatt at dersom de 6/7 hadde blitt presentert noen uker i forkant med hver sin moderator konto. (som i: den, den og den kommer til å være moderator gruppa vår fra 1 mai. de vil få tildelt hver sin moderator konto seperat fra brukerkontoen sin, ingen vil vite hvem som har hvilken moderator konto/alle kontoene vil være identiske..... osv) så hadde det hele gått mye mer knirkefritt.... redigert for å legge til at de "helt anonyme moderatorene" har vi jo allerede her. ett par innlegg har blitt slettet bare i dag pga reklame o.l. her var det snakk om brukermoderatorer som har begrensede moderator rettigheter (vet ikke dette, men normalen er jo at de ikke kan "utestenge" brukere, det må de tilkalle forumansvarlig for å gjøre osv...) det er ikke som om forumet er heeeeelt moderator løst. Endret 26. april 2013 av skjotta
Gjest sug lut Skrevet 26. april 2013 #8 Skrevet 26. april 2013 Siden jeg deltar i romfolktråden med liv og lyst faller innlegget ditt allerede på faktafeil.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2013 #9 Skrevet 26. april 2013 Og nettopp derfor ønsket vi å være anonyme. Dere er allerede i full gang med å slakte oss, vi rakk aldri å moderere engang.. Hehe Merklig måte å være anonym på Anonym poster: 0c6850bcc33e5d773c958da5bc430391
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 26. april 2013 #10 Skrevet 26. april 2013 Skjotta: Takk for det du skrev. Du har skjønt nøyaktig hva som har skjedd her, hvorfor akkurat "vi" ble spurt, våre oppgaver, forpliktelser, våre roller her osv.. Du skrev det så godt, Skjotta
skjotta Skrevet 26. april 2013 #11 Skrevet 26. april 2013 Skjotta: Takk for det du skrev. Du har skjønt nøyaktig hva som har skjedd her, hvorfor akkurat "vi" ble spurt, våre oppgaver, forpliktelser, våre roller her osv.. Du skrev det så godt, Skjotta hehehe. utrolig hva ett nick gjør med troverdigheten? jeg har tilbrakt mye tid på nettet opp igjennom og har moderert og "styrt" flere forumer... det er en utakknemmelig nok jobb når forarbeidet er nøye gjennomtenkt.
Gjest meg mamma? Skrevet 26. april 2013 #12 Skrevet 26. april 2013 vel, men en ordentlig ordning og moderator kontoer, ville den moderatoren som låste eller slettet en tråd som ingen brøt regler på forhåpentligvis bare gjort det en gang... synes ikke moderatorer her en dårlig ide, men forhåpentligvis i litt mere gjennomtenkte tilstander? og jeg tror ikke de "utvalgte" hadde vært de verste til jobben heller.... Problemet her er at de utvalgte er rene veteranene her inne. Slike som alltid svarer i de fleste tråder. De med tusener av innlegg med nick.. Hadde de heller valgt noen anonyme, slike som er her inne men ikke skriver og utleverer seg og sine meninger daglig, hadde jeg ikke tenkt særlig over det. Har ikke noe vondt å si om jentene jeg altså, sikkert helt vanlige jenter. Men bare at problemet ligger der når man har fått et solid inntrykk av de. De er på en måte dibs egne kjendiser, og de har både fans og har igjen andre som misliker diverse holdninger de uttrykker. Det er en grunn til at noen blir angrepet i tråder, fordi man "kjenner" nicket litt for godt. Har jo hatt diverse episoder her. HI Anonym poster: a2eb8b2ad16eb95898b8d346cb578ff0 ikke er jeg noen dib kjendis, ikke har jeg tusenvis av innlegg, ikke er jeg veteran her inne, ikke har jeg et veldig kjent nick her inne, ikke har jeg fans. Min største tabbe er at jeg ønsket at forumet skulle bli bedre. Folk klager på moderator is, og når det kommer brukermoderatorer som ønsker og hjelpe til, så blir man i stedet hetset og drevet klappjakt på til det ble funnet ut hvem det var. Ble forumet noe bedre av det som skjedde i går kveld tro?
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 26. april 2013 #13 Skrevet 26. april 2013 Herlighet, er du virkelig så skuffet over å ikke bli spurt at du må gnåle på det ennå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå