Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. april 2013 #1 Skrevet 26. april 2013 det tror jeg er meg. Og jeg fatter ikke hvorfor jeg ikke kan sitte i en stol eller sofa her hjemme uten å føle at jeg nå gjør noe "ulovlig" jeg burde heller ha -rydda -vaska -retta osv.. Så her er jeg. Fortsatt i morgenkåpe, etter å ha sovet til 11, mens jeg jobber hardt med å ikke skulle eller måtte noe på lenge enda..
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 26. april 2013 #2 Skrevet 26. april 2013 Kast den dårlige skyldfølelsen ut vinduet og bare nyt
Gjest sug lut Skrevet 26. april 2013 #3 Skrevet 26. april 2013 Så så *klapper på*, sofaen og morgenkåpa er på lista over høyverdige fritidsbeskjeftigelser.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. april 2013 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2013 Så så *klapper på*, sofaen og morgenkåpa er på lista over høyverdige fritidsbeskjeftigelser. Sammen med DiB og Utrolige samlere på tv3? Har vært flink og gjort lite lenge.. skal kle meg klokka 2.
Gjest sug lut Skrevet 26. april 2013 #5 Skrevet 26. april 2013 Så så *klapper på*, sofaen og morgenkåpa er på lista over høyverdige fritidsbeskjeftigelser. Sammen med DiB og Utrolige samlere på tv3? Har vært flink og gjort lite lenge.. skal kle meg klokka 2. Det kalles hvile.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. april 2013 Forfatter #6 Skrevet 26. april 2013 Så så *klapper på*, sofaen og morgenkåpa er på lista over høyverdige fritidsbeskjeftigelser. Sammen med DiB og Utrolige samlere på tv3? Har vært flink og gjort lite lenge.. skal kle meg klokka 2. Det kalles hvile. Er en grunn til at jeg digger å reise bort. På andre folks sofa kan jeg hvile...
ms.Pond Skrevet 26. april 2013 #7 Skrevet 26. april 2013 Min kjære lærer i ernæring fortalte oss noe jeg har tatt til meg. Dette var i forbindelse med mat vs godis, men kan like gjerne overføres til andre situasjoner. "I hverdagen lever vi etter regler; vi spiser faste måltider, og spiser bestemte typer mat for å holde oss i form og friske. Og så kommer dagen vi kjøper en sjokolade. Vi kjøper kanskje til og med to! Og vi spiser dem, nesten i smug, og delvis i skam, for sjokolade er usunt. Vi har dårlig samvittighet, og sjokoladen føles ekkel og tung i magen. Men vet dere, kroppen har godt av det - innimellom. Vi har ikke vondt av å slippe oss løs litt, å la hverdagslenkene falle og rett og slett nyte det å være litt syndig - om jeg kan kalle det det. Det er en sjokolade, og den er til for å nytes. Så nyt den, det gjør deg så veldig mye bedre enn om du skal gjemme deg bort og skamme deg over den. Og det som gjør sjokoladen så spesiell er jo nettopp det at den ikke spises hver dag, den spises kun ved spesielle anledninger, og da er den ekstra god. Så kjære dere, nyt sjokoladen." Og kjære deg, Doppler, nyt fridagen din Da smaker den ekstra godt.
Gjest sug lut Skrevet 26. april 2013 #8 Skrevet 26. april 2013 Så så *klapper på*, sofaen og morgenkåpa er på lista over høyverdige fritidsbeskjeftigelser. Sammen med DiB og Utrolige samlere på tv3? Har vært flink og gjort lite lenge.. skal kle meg klokka 2. Det kalles hvile. Er en grunn til at jeg digger å reise bort. På andre folks sofa kan jeg hvile... Det er alltid plass på min. Jeg har tusen puter og pledd og kan komme med drikke og godis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå