Gjest Antarctica Skrevet 26. april 2013 #1 Skrevet 26. april 2013 http://hdrstats.undp.org/en/countries/profiles/NOR.html Syns vi trenger å lese denne, for å bli påmint om hvor katastrofalt ting har utvikla seg. I et valgår er det viktig å holde elendighetsbeskrivelsene varme!
MammantilNurket Skrevet 26. april 2013 #2 Skrevet 26. april 2013 Hehe ... jeg synes ikke det så så hoppende galt ut , men nå er jo jeg alltid superpositiv og ser menneskeheten i et rosenrødt skjær
Anonym bruker Skrevet 26. april 2013 #3 Skrevet 26. april 2013 Dæven så på hugget du var i dag da pasha! Ble det ikke noe på deg i går kveld?? Anonym poster: 0da842999d4a82c6fd609aa1f352fbf4
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. april 2013 #4 Skrevet 26. april 2013 Hallo? Norge har jo bare hatt en økning i BNP på 4% siste år... det hører jo ikke hjemme noe sted. Resten av Europa har regresjon og her skal vi liksom gå i pluss? Nei gi oss en blå regjering så vi også kan være med på regresjonen da..
Gjest sug lut Skrevet 26. april 2013 #5 Skrevet 26. april 2013 Det går an å ha to tanker i hodet på en gang: AS Oss går så det gviner, men romfolket driter fortsatt i parken og det vil jeg ikke ha uansett hvor bra det går med Oss.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2013 #6 Skrevet 26. april 2013 Det går an å ha to tanker i hodet på en gang: AS Oss går så det gviner, men romfolket driter fortsatt i parken og det vil jeg ikke ha uansett hvor bra det går med Oss. Haha, bra svart sug lut, så enig så enig!! Anonym poster: 0da842999d4a82c6fd609aa1f352fbf4
Gjest Antarctica Skrevet 26. april 2013 #7 Skrevet 26. april 2013 Dæven så på hugget du var i dag da pasha! Ble det ikke noe på deg i går kveld?? Anonym poster: 0da842999d4a82c6fd609aa1f352fbf4 NEI!!!! (men i da' er de fræddan! )
Gjest Antarctica Skrevet 26. april 2013 #8 Skrevet 26. april 2013 Det går an å ha to tanker i hodet på en gang: AS Oss går så det gviner, men romfolket driter fortsatt i parken og det vil jeg ikke ha uansett hvor bra det går med Oss. Haha, bra svart sug lut, så enig så enig!! Anonym poster: 0da842999d4a82c6fd609aa1f352fbf4 Men det at de driter i parken er et symptom. Det er et ordensproblem. Det at de i det hele tatt er her, er "sykdommen", nemlig Europas økende fattigdomsproblem.
Gjest sug lut Skrevet 26. april 2013 #9 Skrevet 26. april 2013 Det går an å ha to tanker i hodet på en gang: AS Oss går så det gviner, men romfolket driter fortsatt i parken og det vil jeg ikke ha uansett hvor bra det går med Oss. Haha, bra svart sug lut, så enig så enig!! Anonym poster: 0da842999d4a82c6fd609aa1f352fbf4 Men det at de driter i parken er et symptom. Det er et ordensproblem. Det at de i det hele tatt er her, er "sykdommen", nemlig Europas økende fattigdomsproblem. Ja, men jeg velger fremdeles å mene at det ikke er mitt problem, faktisk. Det kreves et minimum av tilpasningsvilje om man skal anerkjennes som hjelpetrengende, det ansvaret ligger på dem og ikke på meg. Om man ikke ønsker å samarbeide er det heller ikke lov å kreve, om de skal SLIPPE minimumssamarbeidet har man innrømmet dem kollektiv evneveikhet.
MammantilNurket Skrevet 26. april 2013 #10 Skrevet 26. april 2013 Dæven så på hugget du var i dag da pasha! Ble det ikke noe på deg i går kveld?? Anonym poster: 0da842999d4a82c6fd609aa1f352fbf4 NEI!!!! (men i da' er de fræddan! ) Kjør hardt, Pashla - en klok dame sa en gang til meg: "Embrace the anger, woman!"
Gjest Antarctica Skrevet 26. april 2013 #11 Skrevet 26. april 2013 Det går an å ha to tanker i hodet på en gang: AS Oss går så det gviner, men romfolket driter fortsatt i parken og det vil jeg ikke ha uansett hvor bra det går med Oss. Haha, bra svart sug lut, så enig så enig!! Anonym poster: 0da842999d4a82c6fd609aa1f352fbf4 Men det at de driter i parken er et symptom. Det er et ordensproblem. Det at de i det hele tatt er her, er "sykdommen", nemlig Europas økende fattigdomsproblem. Ja, men jeg velger fremdeles å mene at det ikke er mitt problem, faktisk. Det kreves et minimum av tilpasningsvilje om man skal anerkjennes som hjelpetrengende, det ansvaret ligger på dem og ikke på meg. Om man ikke ønsker å samarbeide er det heller ikke lov å kreve, om de skal SLIPPE minimumssamarbeidet har man innrømmet dem kollektiv evneveikhet. Bisarrt nok er det i liten grad romfolk som krever, det er nordmenn som krever på deres vegne, slik jeg ser det. Fordi noen nordmenn, innerst inne, syns at det får da være måte på hva som skal være "greit" å by andre innenfor landets grenser. For 100 år siden var det nordmenn som sov under bruer. Nå er det noen andre. Så fint for oss at vi har vårt på det tørre i å forlange likhet og tilpasning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå