Gå til innhold

KitchenAid blender

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaringer med den? Er den stillegånde f.eks.? Selges den andre steder enn Kitch'n, billigere? Har en fra Wilfa nå og det bråker og lukter brent, usj!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Den er glimrende. Tung, solid, tar "alt", aldri trøbbel. Jeg har brukt min flittig i seks år, den er som ny. Stillegående? Absolutt ikke :-) Tror ikke blendere kan være det, en kraftig motor i et lite apparat må liksom bråke for å få jobben gjort! Søk på nett etter billigere løsninger :-)

Endret av Berta_78
Skrevet

Har den jeg ;) Er fornøyd men når den ryker skal jeg kjøpe en blendtec eller en vitamix.

Søk på nett for det er mange plasser som har den på tilbud. Kjøpte min for rundt 1400 på komplett.no

Like før jul så kjøpte jeg en som julegave og den kostet rundt 1900 og da var det med både glassbeholder og den i propylan (eller hva det nå heter) helstøpt plastmatriale.

Har selv den helstøpte beholderen til min, den i glass bruker jeg ikke da jeg ikke synes den er praktisk nok.

Skrevet

Nei, stillegående er det vel vanskelig å få dem ja sikkert :)

Skrevet

Har den jeg ;) Er fornøyd men når den ryker skal jeg kjøpe en blendtec eller en vitamix.

Søk på nett for det er mange plasser som har den på tilbud. Kjøpte min for rundt 1400 på komplett.no

Like før jul så kjøpte jeg en som julegave og den kostet rundt 1900 og da var det med både glassbeholder og den i propylan (eller hva det nå heter) helstøpt plastmatriale.

Har selv den helstøpte beholderen til min, den i glass bruker jeg ikke da jeg ikke synes den er praktisk nok.

Har ikke hørt om blendtec eller vitamix, men får google litt :) Tror du de er bedre?

Skrevet

De er MYE bedre men er også dyrere for de selges ikke i Norge, de har mye kraftigere motor og brukes a kokker og smoothie barer. Blendtec ser bedre ut en vitamix. Men de ligger på rundt 500 dollar men man må jo regne med å betale moms og shipping. Men det er verdt det om du trenger en kraftig blender, og det gjør jeg for min brukes konstant. De sier at ting blir mere kremete i en vitamix/blendtec en i en ordinær blender. Vet ikke hvilken jeg skal kjøpe enda for venter til kitchen aiden tar dagen ;)

Men stillegående er de ikke før med større motor så blir ikke lyden noe mindre, ikke verre heller egentlig.

Skrevet

Kjempefornøyd med min Kitchenaid også... Men som sagt over er den ikke stillegående.

Jeg kjøpte også min på nett for ca 1600 tror jeg.

Er super til drinker, pestoer osv, og genial fordi den både kan ta kaldt og varmt:)

Skrevet

Takker alle for innspill :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...