Gå til innhold

Hva skal dere ha til fredagskos/middag i dag, ærede DiB-damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt (en stor dose) inspirasjon! Jeg er hjemme alene fra i dag til i morgen og tenkte at jeg skulle lagt noe godt bare til meg, men klarer ikke å tenke ut noe lurt.

Kjeler er nå lokalisert i flyttekaoset og jeg har funnet ut hvordan nye, fancy high-tec stekeovnen virker :D

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Det er fredag. Fredag er pizzadag, hjemmelaget av moi og bedre enn alle andre pizzaer i hele verden.

Skrevet

Jeg har kjempelyst på rødvinsbraiserte lammeskanker med sopp, rotmos og dampede grønnsaker, men jeg sliter med å få tak i lammeskanker :( Dersom det ikke dukker opp blir det hjemmelaget gryterett med tilbehør.

Skrevet

I dag blir det kylling tikka masala, salat, ris og NAN brød.

Guttungen på 5 har fått bestemme.

Skrevet

Vi har også pizza på fredager. I dag skal jeg lage flere småpizzaer med italiensk bunn og varierende fyll. En skal ha blåmuggist og ruccula, men det er ikke så barnevennlig så det blir ihvertfall en annen med skinke, tomat og jarlsberg

Anonym poster: f1adc47fac13ccadb2b9767f9c52deec

Skrevet

Lammestek med stekt paprika, løk og sopp. Bakte småpoteter og en god sos.

Skrevet

Har hatt lyt på taco hele uka...regner med at det er det det blir

Anonym poster: 6468b5346936d0af6a39d275d7c9a421

Skrevet

Her blir det hjemmelaget pizza.

Min mor har nettopp fått påvist glutenallergi så jeg skal for første gang smake glutenfri pizza, litt spent på hvordan den smaker :-)

Skrevet

Spist 2 rugsprø med kalkunfilet, til middag blir det nok også kalkun/kyllingfilet og paprika og squash.

Skrevet

Entrecote med hjemmelaget potetmos med persillerot oppi, aspargis, sopp og hjemmelaget rødvinssaus.

Skrevet

Hjemmelaget pizza, pappa lager sin favoritttopping, jeg min og storebror på 5 sin favorittopping. Minsta på 8 mnd får nøye seg med nattmat og soving før vi spiser fredagsmiddag. :)

Skrevet

Ungene har fått bestemme, så her blir det pannekaker. Er vel godt mulig jeg står over og heller finner på noe annet til meg selv.

Skrevet

Her er det også hjemmelaget pizza hver fredag, og det ville jeg lagd til meg selv om jeg var alene også ;) Evt. bestilt noe fra en restaurant.

Skrevet

Jeg skal i bursdag, så jeg holder på å bake kake til den. Blir derfor taco eller lasagne og kake :)

Skrevet

Åh, nå fikk jeg lyst på både hjemmelaga pizza, tikka med nan og entrcote.

Men her blir det Hjemmelaga potetstappe og elggryte.. nam.. fikk lyst på det og jeg..

Skrevet

Her blir det nok lasagne med salat og hvitløksbaguetter. :-)

Skrevet

Her blir det crispy chicken, slik "ferdigpakke" fra Old el paso og kyllingfilet :-D Den er god da!

Anonym poster: 612c1dab62504acf9382cfd5e0e841b1

Skrevet

sitter her og har kanskje litt lyst på hjemmelaget calzone...

Skrevet

Jeg er alene i helgen siden mannen tar med seg barna på hytta. Er usikker hva jeg skal spise. Skal ta meg en øl tenkte jeg! :P

Anonym poster: 2326f6eb1035b25a3b1a4da65de33672

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Var krydderbiff til grei pris på Kiwi i dag, så det blir det med stekte potetbåter, stekte grønnsaker, hvitløksbagetter og bearnaisesaus :)

Gjest 5 andre
Skrevet

Her er det dessverre alltid taco. Flertallet bestemmer, så fredagen er spikret til trekløveret går lei (aldri).

Skrevet

Ofte taco på fredager, men hjemmelagd pizza på menyen i dag.

Anonym poster: ea9c3df99802523988e1664f08acc434

Skrevet

Crispy chicken her også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...