Gå til innhold

Hvor ofte spiser dere på Mc Donalds eller Burger King?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, overskriften sier jo egentlig spørsmålet.

Her er vi på Mc Donalds maks 3 ganger i året.

Guttungen er med i Mc Donaldt bursdagsklubb, så vi går på hans brursdag. Ellers blir det kanskje en gang i løpet av sommeren og kanskje en gang på høsten.

Har noen bekjente som er på Mc Donalds eller Burger King 1 - 2 ganger i måneden og jeg synes det er mye. Har selvfølgelig ikke sagt noe til de, men bare lurer på hva andre gjør.

Gjelder jo selvfølgelig dere som har en av kjedene tilgjengelig og ikke dere som ikke går der fordi dere ikke "kan".

Anonym poster: cdb722ec9a882ce864ccd5512ec43b5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri

Skrevet

Ca en gang i mnd. Noen mnd blir det to. ;)

Anonym poster: 3b444e72223db12d84d548af39f296c7

Skrevet

Har vært der en gang med fireåringen. Vi kunne forsåvidt ha gjirt det oftere, men det har ikke blitt sånn... Hm, kanskje vi skulle gjøre det i helgen ;)

Anonym poster: 14effca29b48bd238ca685504490584c

Skrevet

3-5 ganger i året vil jeg tro. Synes det er veldig sjeldent, men det hender en og annen gang. Det er det beste ungene vet når vi først er i sentrum, så om vi har gjort mye annet og er sultne og slitne så gir vi av og til etter for maset og lar dem få spise der :)

Skrevet

Ca en gang i mnd. Noen mnd blir det to. ;)

Anonym poster: 3b444e72223db12d84d548af39f296c7

Så da er du i den kategorien jeg nevner som "mye". Men kanskje det er mer vanlig enn jeg aner å gå på Mc Donalds eller Burger King.

Men jeg dømmer ingen for å gjøre det ofte, jeg bare lurer.

Anonym poster: cdb722ec9a882ce864ccd5512ec43b5e

Skrevet

Nesten aldri. De få gangene jeg går ut avsluttes kvelden gjerne på mc donalds...

Anonym poster: bd5763bf5fa2df990ad8c0480acc9840

Skrevet

Noen ganger en gang i uken, andre ganger kan det gå måneder imellom...

Anonym poster: 6110b5bd09cc695544ae352f42216172

Gjest Julia1984
Skrevet

Var der en gang i fjor sommer med barna, men ingen av de spistenoe særlig - mest opptatt av leken de fikk. Mine barn er snart 6 og 3 år, vet egentlig ikke hva mcdonald er....

Skrevet

Mellom 5 - 10 ganger i året ca. :) Han er nesten mer opptatt av den leken han får i pakken og leke i lekeborgen. :)

Skrevet

3 ganger i året kanskje?

Da på bergby's som er en variant av mcdonalds. Burger king har vi ikke her så det har jeg aldri vært på :-)

Skrevet

Mellom 5 - 10 ganger i året ca. :) Han er nesten mer opptatt av den leken han får i pakken og leke i lekeborgen. :)

Hyppig gjest, altså

Anonym poster: a60dceac5d5a8719c2d33698d2b3424e

Skrevet

Aldri faktisk! Ungene våre har aldri vært der, og de er 5 og 7 1/2 ;)

Skrevet

Hyppig gjest, altså

Anonym poster: a60dceac5d5a8719c2d33698d2b3424e

At man spiser "ute" ca annenhver mnd. er vel ikke så ille.? Det er vårt restaurant besøk det. :)

Skrevet

2-3 ganger i uka :) har mcern nesten rett utenfor døra, i en hektisk hverdag er det veldig greit.

Anonym poster: 9485b676d01c44f65ca6318dccd0283a

Skrevet

Haha . Man er da ikke hyppig gjest om man besøker et sted mellom 5 og 10 ganger i året!!! Selv er vi kanskje hver 6 uke :)

Skrevet

Aldri :) Vegetarfamilie, så da oppsøker man ikke akkurat de to stedene ;)

Anonym poster: af44090cf7903cecfadf541b867737d0

Skrevet

Vi spiste på Burger King for litt siden da vi ikke fant noe av kjøkkenutstyret vårt etter flytting :D

Etter tre dager med frossenpizza (BLÆRG!!) fra pappasjetter var vi sååå lei!

Maten var ikke så gal som vi hadde fryktet og vi var skrubbsultne. Damen i kassen var veldig hyggelig og serviceminden og imøtekom alle undertegnedes særheter... hehe.

Ellers må jeg innrømme at jeg har litt dilla på bananmilkshaken deres *sukk-rødme-bluss*

Skrevet

Det hender av og til. Det blir en del ganger i løpet av et år faktisk. Kanskje 1 gang annenhver måned eller hver 3 måned. Ungene har vært der 2 helger på rad en gang, men det er sjelden!

Anonym poster: ad6e86012c0b2354e5078e1e082c3b4e

Skrevet

tja... annenhver måned omtrent. Kanskje litt mindre. Jeg teller egentlig ikke. Vi har vært der 1 hittil i år.

Gjest 5 andre
Skrevet

Egentlig aldri. Guttungen på straks 7 har vært der 2 ganger, men da sammen med venners foreldre. Jentene på 5 og 3 har aldri vært der. Vi går ikke på andre burgersjapper heller, men bestiller pizza fra Peppes/Dollys ca 4 ganger i året.

Skrevet

Tja, vi ender opp på Bergbys eller Max burger et par ganger i året med barn. Barnet liker ikke maten der.

Vi voksne plukker opp take away fra Macern kanskje et par ganger til i året.

Anonym poster: a2bf29549a2ee102494416ac57b32562

Gjest Thunder Road
Skrevet (endret)

4 ganger i året omtrent. Forrige gang var i november i fjor.

Endret av Thunder Road
Skrevet

Burger King liker jeg ikke.

Mc Donalds er jeg kanskje 3-4 ganger i året.

Her blir det heller pizzarestaurant som frister.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...