Anonym bruker Skrevet 26. april 2013 #1 Skrevet 26. april 2013 Skulle ha skrevet dette innlegget på 3. trimester, men har lyst å være anonym. Jeg er gravid å om noen uker der det hele overstått. Men problemet er at jeg hver morgen våkner og er livredd for at barnet i magen har død over natten. Klarer ikke å fokusere på annet helt til babyen har gitt livstegn fra. Problemet er da at denne lille krabaten er så utrolig rolig om morgenen. Klokka kan bli nåde 11 og 12 før han rører på seg. Nå har vi noen aborter bak oss. Riktig nok ikke så sent i svangerskapet selv om den seneste nermer seg halvveis. Så jeg tenker vell at dette har noe med saken å gjøre. Tørr selvfølgelig ikke fortelle noen om disse tankene, vil jo ikke virke helt hysterisk, selv om det er vel det jeg er egentlig. Uff, vet ikke hva jeg vil havet av dette innlegget. Kansje bare å lufte de hemmelige tankene mine? Er det andre der ute? Anonym poster: 2a3fb607d23a286e16a180e5fa75ac5d
Suretær Skrevet 26. april 2013 #2 Skrevet 26. april 2013 Det er helt vanlig p kjenne mindre liv mot slutten da plassen er liten og babyen fyller det meste. I tillegg sovet den jo veldig mye, og har sikkert vært aktiv noen timer etter du gikk i seng. Da trenger den jo å sove litt lenger enn deg Når det er sagt var jeg også sånn med mine tre, og finn ekstra oppfølging de to siste mnd fordi jeg var så nervøs. Be om å få ekstra ul hvis du er helt ute, ellers drikk noe med sikker eller litt kaffe, så kjenner du nok liv; Klem
Ikkesåallerværst Skrevet 26. april 2013 #3 Skrevet 26. april 2013 Det er nok ikke så uvanlig, men hva om du ringer føden og spør om å få en ekstra sjekk? Kanskje blir du beroliget? De sier jo bare nei hvis de mener det er unødvendig eller ikke har kapasitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå