Anonym bruker Skrevet 26. april 2013 #1 Skrevet 26. april 2013 Hei! Mannen min er dansk, og vi har snakket mye om å flytte til Danmark om ett års tid, og kjøpe eiendom. Vi har en gutt på 2,5 år, og han må da starte i ny barnehage der nede. Er det noen som har kjennskap til barnehager i Danmark? Hva er gjennomsnittlig "standard"? Pris? Matvaner osv? Jeg er ganske overbeskyttende mor, og er superfornøyd med barnehagen her jeg bor. De gjør en superbra jobb! Jeg er så nervøs for å ikke finne gode barnehager i Danmark. Ja, jeg vet det er idiotisk, og fordømsfullt. Jeg er førstegangsmor, og 25 år. Jeg trodde ikke det var mulig å bli så redd for et lite menneske, før jeg ble mor. Så redd for at han ikke skal ha det bra. Så.. den siste tiden i Norge, har det vært debatt om standard på norske barnehager. Hvordan ligger det an i Danmark? Samme? Verre? Bedre? Alt fra mobbestatistikk til matvaner og utelek. ( Kanskje det bare er frykt for at Unge Mødre Danmark setter standarden) Anonym poster: d24de38e263287e1b7400a6567e99ed9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå