May the force be with you Skrevet 26. april 2013 #1 Skrevet 26. april 2013 Ene tanteungen min fyller snart 8 år, så nå trenger jeg tips til hva vi kan kjøpe til henne:) Hun ønsker seg ikke klær.. og til spørsmålet om hva hun ønsket seg, så var svaret enkelt og greit: Alt:P hehe!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2013 #3 Skrevet 26. april 2013 Har en jente som blir 8 i mai, og øverst på ønskelista står øredobber. Vet ikke om denne jenta har hull i ærene da.... Ellers så syns hun det er veldig gøy med lego friends, og liker også godt barbie. Hun har wii, så spill til denne ønsker hun seg nok også. Sminke, neglelakk, parfyme osv er jo helt topp (Ikke til bruk daglig, kun for å åynte seg hjemme :-)). Anonym poster: 172373d03e39ce3af2bae2e74c0455c1
Gulosten™ Skrevet 26. april 2013 #4 Skrevet 26. april 2013 Lego Friends Moshi Monster-ting ILOVE-dukkene (husker ikke hva de heter, er på reklame på Disneychannel) Klistremerkebøker Hoppetau/strikk Spill (UNO, Yatzi, Junior-Alias) Skolesaker som fargeblyanter, viskelær, pennal I går kjøpte jeg en kul shorts til jenta mi, som hun kan bruke over tights nå og uten tights i sommer. Den var ganske kul, og det kan jo hende hun blir glad for det selvom hun sier hun ikke ønsker seg. Jeg gjetter i hvertfall på at foreldrene blir glade for klær.... Kanskje det går an å kjøpe begge deler...?
May the force be with you Skrevet 26. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2013 Takk for tips alle sammen:) Lego Friends var en god ide, det vet jeg at hun liker:) Og hun er veldig interessert i å pynte seg, så kansje jeg skal legge med noe søt, rosa sminke:) ..klær skulle hun vist få fra flere i familien, så det blir utelukket at vi kan kjøpe:-/
MammantilNurket Skrevet 26. april 2013 #6 Skrevet 26. april 2013 Eh ... Vet at dette er en litt sær ting, men til min 8-årsdag fikk jeg et maleri av foreldrene mine (jeg var en sær unge og, da ... ). Det var kjempestas! Hva med å gå litt utenfor boksen?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2013 #7 Skrevet 26. april 2013 Min 8 åring ønsker seg mest frø og et minidrivhus. Ellers står fotball og lydbøker på ønskelista. Anonym poster: b1a73b20f46315d7e1b708dfdd43cbfc
May the force be with you Skrevet 27. april 2013 Forfatter #8 Skrevet 27. april 2013 Ja, kunne godt gått utenfor boksen, og kjøpt noe spesiellt:) ...men maleri tror jeg ikke hun har interesse av enda..:| Minidrivhus var en kjempegod ide:) kansje det hadde vært noe :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå