Anonym bruker Skrevet 25. april 2013 #1 Skrevet 25. april 2013 Jeg har ikke vært her inne på forumet så altfor lenge. Registrerte meg her fordi det er et nokså "travelt" forum med en del brukere (noen veldig aktive og en del ganske aktive). Nå syns jeg forumet begynner å virke mer og mer useriøst (det er iallefall min oppfatning, men som sagt har jeg ikke vært her så altfor lenge). Det jeg lurer på, er: Er det noen her som bruker andre forumer også? Jeg ønsker meg et forum med litt mer seriøsitet, ikke like mye drittslenging/uthenging. Tips? Anonym poster: 81ee077ff6e703b9c8b18d3f7af50657
SannaMaria Skrevet 25. april 2013 #2 Skrevet 25. april 2013 Ikke meningen at det skulle postes anonymt...!
Frøken Ubesluttsom Skrevet 25. april 2013 #3 Skrevet 25. april 2013 Jeg er også på navnedebatten, bli gravid og slitere forumene. Men aller mest her og på navneforumet.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2013 #4 Skrevet 26. april 2013 Jeg har vært på www.pratekompet.net En side med mindre aktivitet, men mye mindre, oversiktlig og man blir mer kjent med hverandre. Dog, er mange år siden jeg har vært der, det kan ha forandret seg. Også har jeg vært på www.tetttinntil.no En fantastisk side om foreldre som bærer barn i bæresele. Litt som pratekompaniet, mindre, oversiktlig og man blir mer kjent med hverandre, bare det at her har brukerne en felles interesse i bæreseler. Fordelen med dinbaby er jo at man kan signere anonymt, men det ser ut til at enkelte bør holde seg langt unna anonymknappen. For et forum dette av og til er... Anonym poster: 2cb5d2265dab68935a6b80575df4fea6
Bare blåbær Skrevet 26. april 2013 #5 Skrevet 26. april 2013 Jeg er på babyverden.no i tilegg. Er mest der egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå