Gå til innhold

Kald og klam selv om han ligger under dyna..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på ni år har i dag klaget litt på halsen, sier det er vondt å svelge. Var litt utilpass når han la seg, nesten litt på gråten uten at han selv visste hvorfor. Skulle se til han nå før jeg la meg og kjente på panna hans for å se om han hadde feber, men han var kald og klam og jeg måtte faktisk sjekke at han pustet. Er det normalt? Bør jeg bekymre meg? Syntes bare han var så unormalt kald og det til tross for at dyna var på og vinduet igjen...

Anonym poster: 8d6480326db3ad29be1731bf4576d5ad

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hm,.hvis han virker veldig unormal ville jeg kanskje ringt legevakten og forhørt meg?

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Er han kald og klam bare i panna eller på hele kroppen? I panna er jo ikke.så rart hvis han er syk. Da ville jeg nok bare sjekket ham i løpet av natten?

Skrevet

Om du måtte sjekke om han pustet og han var veldig utilpass hadde jeg ringt legevakten.

Anonym poster: e95c7111ada39069c02721ceae12e12e

Skrevet

Han er kald i ansiktet og på overkroppen, normalt varm på beina. Får gå innom å sjekke med jevne mellomrom tror jeg. HI

Takk for svar.

Skrevet

Han er kald i ansiktet og på overkroppen, normalt varm på beina. Får gå innom å sjekke med jevne mellomrom tror jeg. HI

Takk for svar.

Ring legevakt du. Bedre å være sikker.

Anonym poster: e95c7111ada39069c02721ceae12e12e

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hvis han puster unormalt ville jeg nok ringt og sjekket. Men du kjenner sønnen din best :)

Skrevet

Takk for svar. Jeg legger meg sammen med han så vurderer jeg etterhvert hva jeg skal gjøre. God natt til dere!

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

God natt, og god bedring til gutten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...