Gjest Kira Skrevet 25. april 2013 #1 Skrevet 25. april 2013 Ser ut til at de nye forandringene ikke blir likt av alle. Ser at både Lykke fryd og Kira bjeffer har fått slettet sine profiler. Det står gjest foran nicket deres når man går inn på tråder de har skrevet i. Jævla synd!!!!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. april 2013 #4 Skrevet 25. april 2013 Fordi de ble redde for at vi som _var_ (og ikke er lenger), brukermoderatorer, så hvem de var og personlige opplysninger om dem. Noe vi ikke gjorde. Så jeg håper de kommer tilbake.
Gjest Frøken Regine Skrevet 25. april 2013 #5 Skrevet 25. april 2013 Dere trodde at vi ikke kunne se hvem dere var. Det kunne vi. Skuddsikkert system
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. april 2013 #6 Skrevet 25. april 2013 Hehe, jaja. Som sagt, vi fulgte bare retningslinjene, som i første omgang var en test.
frk Nilsen Skrevet 26. april 2013 #7 Skrevet 26. april 2013 Huff, synes ikke om at de har slettet seg. Håper de kommer tilbake!
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 26. april 2013 #8 Skrevet 26. april 2013 Jeg har ikke slettet meg, selv om det ser slik ut på noen av trådene. Hadde to profiler (en til vanlig og en til julenicket), og fikk slettet den ene. Så dere er dessverre ikke kvitt meg
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 26. april 2013 #9 Skrevet 26. april 2013 Når det er sagt så har jeg ikke fått med meg dramaet før i dag. Ser en lang tråd inne på anonym, men har ikke hatt tid til å lese den enda. Kjenner jeg er litt nysgjerrig på hva alt dette med brukermoderatorer er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå