Gå til innhold

Vel damer, hva skal man si

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Hvis jeg hadde tenkt tanken på å tenne på en mann i det der burde jeg nok tatt skrittet fullt ut og innsett at jeg egt vil ha en jentekjæreste. Blonder, rosa og damefasong?

Gjest pupp and go
Skrevet

Digget bildet av paret som hadde putekrig :) skikkelig macho med polkadot topp og truse. Tror faktisk at det blir årets gave til gubben. Jeg innså akkurat at han også var rammet av ammetåke, så det skulle bare mangle om han ikke skulle ta sin del av sexy-undertøy-jobben :wub:

eller ikke

Skrevet

Åh hjelp...

Eller som gubben sa: Væææææææ!!! Hvis man går i noe sånt bør man kanskje innse at det er det første steget mot å føle seg fanget i en manns kropp. Som dama som kjøper sånt til mannen sin bør man kanskje vurdere et beiteskifte...

Skrevet

Eksen min hadde sikkert digget det der, iom at han foretrakk transer og dessuten ikledde seg mitt undertøy (fant jeg etterhvert ut). Jeg digger det ikke fullt så mye, så han ble en eks rimelig kjapt.

Heldigvis er det ikke noe for min nåværende, så han slipper jeg å bytte ut. Takk Gud for det.

Skrevet

Tenk dere sjokket.

Man plukker opp en McDreamy som man tar med hjem. Kler av han nærmest med tennene (for han er så hot) og under dressen finner man dette.....

Jeg hadde tissa på meg av latterkrampe hehehehe

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Til tross for en overskrift som sier at dette ikke er tull så er jeg hellig overbevist om at det må være the mother of trolls som har startet dette :unsure:

Skrevet

Blir "grattis med levert hovedoppgave "-gave til mannen, dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...