Anonym bruker Skrevet 25. april 2013 #1 Skrevet 25. april 2013 Hvorfor kan ikke ting bare funke? Hvorfor kan ikke folk holde nesa i sine egne saker? Jeg er på mange måter heldig, jeg har to herlige barn og en fantastisk samboer. Han er ikke faren til mine barn, men det er han som fungerer som pappa og er det i ordets rette forstand. Vi har vært sammen i 5år og har alt annet på stell. Så nå går jo alle andre å venter og hinter om når det blir baby på oss. Vi burde jo få en felles snart når alt går så bra. Tingen er at vi har forsøkt å bli gravide i et år og hadde en sa i høst, etter den har det ikke hendt noen ting i denne kroppen gitt. Og jeg er så lei av å hele tiden le bort alle spørsmål og hint med at vi har god tid osv. Blir jo egentlig kjempe lei meg og får mest lyst til å frese at det ikke bare er å trykke på en knapp også er man gravide. Er fullstendig klarover at mange har prøvd mye lenger enn oss og at det er mange som ikke kan få biologiske barn. Vi er heldige om vi en gang får det til. Men jeg går i det minste ikke å graver til naboer/venner/kollegaer/bekjente om når de har tenkt å formere seg. (sånn, da håper jeg at frustrasjonen min kan gi seg for en stund. så jeg ikke eksploderer på den neste som spør) Anonym poster: 86e85fdef1ff36075be3af7525cb0865
Anonym bruker Skrevet 25. april 2013 #2 Skrevet 25. april 2013 hahaha, ja bare få ut frustrasjonen din du, dette forumet er god på akkurat det! Lykke til , i mange tilfeller tenker ikke folk seg om før de slenger ut kommentarer, fordi alle synes de har noe med det... Håper dere finner ut av det! Anonym poster: 09dde68f0427297c850f58d2a394b53d
Gjest sug lut Skrevet 25. april 2013 #3 Skrevet 25. april 2013 Prøv med "og hvordan går det med pulinga hos dere om dagen, da?" - det funker ganske godt.
Gjest Skrevet 25. april 2013 #4 Skrevet 25. april 2013 Hmmm kan du ikke si det som er, til de nærmeste da? At dere er i prøvefasen? Og at noen ganger tar bare det lengre tid enn forventet. Men sann i bunn og grunn, så har ikke folk noe med å mase mener nå jeg.
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 25. april 2013 #5 Skrevet 25. april 2013 Jeg skjønner ikke at folk ikke kan tenke seg litt mer om før de slenger ut spørsmål og hint om familieforøkelse! De fleste av oss kjenner vel noen som har slitt/sliter og det skal jo ikke mye empati til for å skjønne at det må slite ekstra å stadig måtte forholde seg til små stikk og hint. Jeg har ikke vært i din situasjon selv, men har full forståelse for at du er drittlei! Du får prøve å finne deg et standardsvar som sliter minst mulig på deg. Ønsker deg lykke til, siden du alt har barn og dere har klart å bli gravide sammen går det ganske sikkert veldig bra neste gang
Anonym bruker Skrevet 25. april 2013 #6 Skrevet 25. april 2013 Tusen takk damer! Greit å ha et sted å lufte ut frustrasjonen. Vi har fortalt det til noen få at vi har forsøkt en stund nå og mistet. Et par venninner av meg og vår beste kompis er super herlige. Kompisen vår har like god kontroll på syklusene mine som det jeg har og ringer meg mye mellom el og ikm for å snakke om alle andre ting, flytte fokus rett å slett. Sa det til et vennepar i høst da vi faktisk var gravide og de bare var 4uker lenger på vei, vi mistet og etter det har de vist null interesse for å være med oss(tar blandt annet aldri kontakt). Så kjenner jeg har brent meg litt på å si noe til folk. Kommer mensen denne prøveperioden så står hormonprøve og sædprøve på agendaen, har allerede papirene må bare se om mensen kommer først. Så da kan vi kanskje snart få noen svar på hvorfor det tar sånn tid. HI Anonym poster: 86e85fdef1ff36075be3af7525cb0865
LittLykkelig Skrevet 25. april 2013 #7 Skrevet 25. april 2013 Si noe sånt som "joda hvis jeg blir gravid er barnet hjertlig velkommen". Det burde få dem til å holde kjeft uten at du trenger å si rett ut hverken at dere prøver eller at dere sliter. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå