Gå til innhold

Vil det virke mot sin hensikt

Anbefalte innlegg

Skrevet

å bruke rynkekrem for 40+ når man bare er 30? Eller er det bra og vil både reparere og forebygge rynker? Hva gjør du?

Anonym poster: bac235d00e247f4a8809709971af7351

Videoannonse
Annonse
Skrevet

LEste ett sted at det beste man kan gjøre for å forebygge rynker å gi huden nok fuktighet. Drikk myyyye vann og bruk rikelig med en god fuktighetskrem. JEg har troen :)

Skrevet

Jeg tror uansett om du bruker for 30, 40 eller 50 vil det gjøre like lite forsjell som om du brukte Spenol. De aller fleste hudleger vil svare deg at komersielle "over the counter" rynkekremer har lite for seg. Det viktigste for rynkebekjempelser er solbeskyttelse.

Skrevet

Jeg tror uansett om du bruker for 30, 40 eller 50 vil det gjøre like lite forsjell som om du brukte Spenol. De aller fleste hudleger vil svare deg at komersielle "over the counter" rynkekremer har lite for seg. Det viktigste for rynkebekjempelser er solbeskyttelse.

Dette har du nok helt rett i.

Hadde noen oppfunnet en krem som hindrer at du får rynker eller fjerner de som har oppstått.... Vel, alle kvinner i hele verden hadde visst om den og noen hadde tjent drøyt mye penger :)

Anonym poster: 469c1b18026008f4a08a676e216d8a62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...