Gå til innhold

Kan noen fortelle meg litt om...analsex??

Anbefalte innlegg

Skrevet

*trykke inn anonymknappen før jeg begynner å skrive*

HAHA! Jeg sendte akkurat en meld til mannen som er på jobb, at i kveld blir det stuss på han! Og så kommer jeg inn her og leser dette smile.png Stas.

Hos oss er det jeg som må griiine meg til analsex. Mannen e STOR fan av vagina. Og synes vel egentlig vi kan spare rompa til vi blir eldre, og trenger mer spenning. Men jeg elsker det. Så jeg får inni mellom wink.png

Jeg skyller inni før jeg går til verks. Jeg tar av dussjhodet, setter meg på huk, og skrur NED vannet så det ikke er så sterk stråle. Når jeg sitter på huk trenger jeg ikke putte slangen inn i rompa for å få vannet inn. Jeg bare holder den inntil... Så setter jeg meg på do ph34r.png Etterpå kan jeg bare skylle ut i dusjen, for da er det jo ingen avføring som kommer ut. Man må bare passe på så det ikke kommer for mye vann inn. Det er jo bare helt i enden en skal vaske. Ellers får man seg nok en uønsket tarmskylling tongue.png

Anonym poster: 48b101a9cad897ba15a3c869a41862f7

Helt i enden? Min mann vil ha den helt inn

Anonym poster: fb0070a5cde11b4f9dcf43dada329d9a

Jaja. Ikke mer enn 20 cm i vertfall. Tror jeg :huh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes analsex er kjempevondt. Jeg har også endt opp med rifter der nede pga det, og vi var veldig forsiktige :(

Anonym poster: a5ff1a9299263222c28e30b18c50e52b

Skrevet

Jeg synes analsex er kjempevondt. Jeg har også endt opp med rifter der nede pga det, og vi var veldig forsiktige sad.png

Anonym poster: a5ff1a9299263222c28e30b18c50e52b

Huff :( Jeg hadde nok ikke likt det jeg heller om jeg hadde hatt den samme erfaringen som deg...

Skrevet

Sikkert tidenes dummeste spørsmål, MEN har man noen slike følelser inni der da? Hvordan er det deilig? For dama altså :P

Anonym poster: 1c1f20ae7452100b85d8f6db9ce8b3f1

Skrevet

Jeg har kjøpt en sånn liten sak på kondomeriet som man bruker til å skylle, men jeg skyller aldri rett før fordi jeg ikke føler man får ut alt vannet med en gang. Har aldri analsex om det er lenge siden jeg har vært på do og jeg har det heller ikke like etter at jeg har vært på toalettet. Om man bruker godt med glidemiddel og at mannen er forsiktig i begynnelsen er det veldig godt. Det er også viktig at jeg klarer å slappe av. Jeg har aldri hatt problemer med at det kommer hverken luft eller avføring.

Anonym poster: 7454c09b53f6f676c9cb8b0336504ce3

Skrevet

Elsker det , men bare når jeg er skikkelig kåt :-D

Skrevet

Analsex er fint for dem som vil ha analprolaps

Anonym poster: d4bfc112d14c88df39dfbbc6822c3d4f

Skrevet

Jaggu glad jeg slipper å få noe opp i rompa, gitt;)

What goes around ,comes around her i huset:)

Vær mot andre ,slik du ønsker andre skal være mot deg , og en fin kjøreregel i vårt sexliv!

Faen så mye styr med spyling både her og der.

Nei takke meg til en kjapp en i misjonær, så jeg kan få bli ferdig det jeg holdt på med ;p

Skrevet

Jaggu glad jeg slipper å få noe opp i rompa, gitt;)

What goes around ,comes around her i huset:)

Vær mot andre ,slik du ønsker andre skal være mot deg , og en fin kjøreregel i vårt sexliv!

Faen så mye styr med spyling både her og der.

Nei takke meg til en kjapp en i misjonær, så jeg kan få bli ferdig det jeg holdt på med ;p

doggystyle må da være mye mer praktisk, da kan du gjøre ferdig det du holdt på med mens han holder på! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...