Anonym bruker Skrevet 25. april 2013 #1 Skrevet 25. april 2013 Skal snart ha en fest her hjemme, feire rundt år. Har i invitert venner og et par av se nærmeste naboene. Problemet er mannen til ene venninnen min. Veldig ofte så tilter han i fylla. Blir ekkel, slenger dritt til folk, skjeller ut folk, kler seg naken (nei, ikke noe hyggelig syn desverre), spyr og er rett og slett ufordregelig. Ikke sikkert dette skjer, men sjansene er der. Jeg har invitert dem begge, for de andre er invitert med partnere. Kjenner jeg gruver meg skikkelig pga denne mannen. Vet at jeg kommer til å hate han dypt og inderlig om han lager noe tull. Hva gjør man med sånne folk egentlig? Anonym poster: 7cc6ac48ab019ad45503d299a2f8a4ad
Anonym bruker Skrevet 25. april 2013 #2 Skrevet 25. april 2013 Jeg vet, det snek seg inn et mellomrom mellom fest og deltakere i overskriften. Det var ikke meningen. Anonym poster: 7cc6ac48ab019ad45503d299a2f8a4ad
Anonym bruker Skrevet 25. april 2013 #3 Skrevet 25. april 2013 Lar være å invitere dem og informerer dem om hvorfor, selvfølgelig. Hadde ikke kostet meg fem øre å ditche en idiot etter første episode med alkoholinduserte drittsekkfakter. Anonym poster: 4938a5330a7e9ce30823db25c210a5fc
Anonym bruker Skrevet 25. april 2013 #4 Skrevet 25. april 2013 Jeg ville ikke invitert dem, men nå har du alt gjort det. Jeg ville nok avtalt med noen andre som også kjenner til hvordan han er om de kan hjelpe å kaste ham ut om han tilter. Anonym poster: c4795186d820f013c0fe5de97aff8f4d
Anonym bruker Skrevet 25. april 2013 #5 Skrevet 25. april 2013 Da gjør du følgende: Det er DU som har kontroll på drikkevarene. Det er DU som bestemmer når det skjenkes i glassene. OM du skal ha velkomstdrink - sørg for at det er noe snacks i tilleggSørg for at ALLE har vannglass. Gjerne større enn alkoholglass. Alllier deg med noen av gjestene som sørger for at vannglassene alltid er fulle og skåler litt med fyssaken i vann. Til kaker er det en konjakk e.l. til kaffen. Kanskje litt håpløst, men vel verdt det for å få en hyggelig stemning. EV kan du jo si i fra at dersom fyssaken begynner å bråke, bestiller dere taxi til dem umiddelbart. Anonym poster: ca766f86270240a102b4000cdfc592ac
Anonym bruker Skrevet 25. april 2013 #6 Skrevet 25. april 2013 Takker for svar. Han bor skrått over gata for meg så hjem skal man få han. Bare så synd at han skal være så innmari vanskelig. Venninnen min er jo verdens beste men av hensyn til henne måtte jo han også inviteres. Kan jo hende han oppfører seg. Ikke alltid det går gærnt. Ikke så lenge siden han var på fest hos en annen veninne av oss og virkelig var dust. Jeg var ikke tilstede da, men det hadde vist vært ille. Ene venninnen min fikk nok og slo han ned (hun er faktisk feminin og ser ikke ut som noen mann) så blodet rant. Så selv hvordan det så ut der dagen etterpå. Anonym poster: 7cc6ac48ab019ad45503d299a2f8a4ad
TPK Skrevet 25. april 2013 #7 Skrevet 25. april 2013 Gi klar beskjed om at han må oppføre seg. Allier deg med noen som kan kaste ham ut hvis det blir for ille. Gi beskjed om at han blir kastet ut hvis han blir helt koko.
MammantilNurket Skrevet 25. april 2013 #8 Skrevet 25. april 2013 Beklager, HI, men jeg klarer bare ikke å motstå: har du vurdert barduner som festemiddel? Barduner kan hindre at deltagere tilter i uønskede vinkler. Puh! Det var deilig ... Tøys og fjas til side: Jeg ville satset på en kombinasjon av tipsene du har fått her. Vær i forkant og snakk med ham om oppførselen hans. Jeg ville også ha begrenset alkoholflyten på festen for å være på den sikre siden. Håper at dere får en fin feiring
Gjest FinogFjong Skrevet 25. april 2013 #9 Skrevet 25. april 2013 Jeg ville tatt han tilside idet de ankommer. Gitt fyren klar beskjed om at han KUN er invitert fordi du er glad i venninden din og oppfører han seg ikke OG holder alkoholinntaket på akseptabelt nivå er det på huet og ræva ut. Og gi beskjed om at du ikke deler ut flere advarsler, denne er den han får Blir han sur og går, helt greit, men det er vel ikke særlig sannsynlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå