Gå til innhold

Kjøper dere first price?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å kvitte meg med fobier min.

Anonym poster: 0b945e26960bc7390ff2f965fc5b7ead

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, en del av produktene.

Anonym poster: 9a7b5001690d3551e393db5aa9b059a9

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Aldri!

Jeg sparer ikke penger på å kjøpe annensortering.

Skrevet

Et par varer, ikke alt som smaker så godt.

Anonym poster: 3e85fb2165d137c14fb3e0272e6fa43f

Skrevet

Inn i mellom når jeg er blakk... Noen av produktene er helt ok, mens andre er forferdelige (kaviren er det lurt å holde seg langt unna :P )

Anonym poster: d3736790e0334245f9e4dfe9e980c28e

Skrevet

Jeg kjøper iallefall First Price hvitløksbaguetter, de er helt utrolig gode! Ellers tror jeg jeg har kjøpt frosne grønnsaker (typ blomkål og brokkoli), er litt begrenset hva man kan gjøre galt med det ;)

Taco-settet er derimot grusomt.

Skrevet

Noe. En del av produktene er jo like bra, eller bedre. Det meste er jo merkevarene som selger under ett annet navn uansett.

Anonym poster: 3d1080ae95a69b639c99d6b84a1c3374

Skrevet

I dag kjøpte jeg sommerskinke fra FP. Den har vi ikke smakt på enda, men jeg er spent!

Ellers så kjøper jeg truseinnlegg og tamponger fra FP:-)

Skrevet

Ja, selvfølgelig...en first price gulrot er jo ikke dårligere enn en annen gulrot.

Anonym poster: edf23dde95a1aff66c8f9e4ae9a86222

Skrevet

Både leverposteien og syltetøyet synes jeg er bedre enn det orginale

Anonym poster: edf23dde95a1aff66c8f9e4ae9a86222

Skrevet

Spist first price koteletter i dag, de var gode.

Anonym poster: 3e85fb2165d137c14fb3e0272e6fa43f

Skrevet

Grønnsaker, hvitløksbaguetter, røkelaks, egg

Anonym poster: 8cc1f71175fa327691b36251ee824b6c

Skrevet

Gulrøtter (de holder seg bedre enn de andre av en eller annen grunn) store flasker med vann, baguetter, saft (VELDIG god) Champanjebrus, kommer ikke på mer akkurat nå. Ellers styrer jeg unna de fleste matvarer fordi jeg innbiller meg at de ikke er like gode, og fordi jeg er kresen.

Skrevet

Noe :) synes syltetøyet er bedre hos de Fks, og ene frossen fisk typen er det mere fiskeprosent i enn Findus sitt slag.. Og kaviaren dems er kåret til en av de beste :) så mye bra og mye mindre bra, men man skal ihvertfall ikke være flau over å kjøpe det. Herregud!!'

Skrevet

Jeg kjøper noe first price.

Anonym poster: bbb6a20e322aa8e091eab12cce6ac09b

Skrevet

Ja, det er samme produsenter som merkevarene på det meste. Forresten, alle frosne grønnsaker og veldig mange grønnsaksprodukter og fruktprodukter er fra selskapet smaken av Grimstad som leverer til alle de fire stores private labels. Ikke noe galt med produktene - de er i al hovedsak norske og av samme kvalitet som eksempelvis Stabburet. Når man kjøper merkevarer betaler man MASSE til merkevareeieren, som er ekspert på å skape et behov hos forbrukerne og få dem til å tro at om de betaler tre ganger så mye for varene sine er de også tre ganger så gode. Forskjellen sitter i hodene på forbrukene - ikke nødvendigvis i varen selv.

Så ja - vi kjøper noe first price, noe rema 1000, noe eldorado. Rett og slett der vi finner at produktene er like gode eller bedre enn merkevarene. Som økonom har jeg lært litt for mye om hva pris og kvalitet er og om hva markedsføring kan få oss til å tro. Litt kynisk, ja - vil gjerne betale for maten min men har ikke noe behov for å sponse markedsføringen av 5 like surkålsprodukter under forskjellig navn.

Anonym poster: a5d53d16f4d7ee9a004660ae62cf6ab1

Skrevet

Jada, jeg kjøper litt av hvert.

Osten. (Nå vant Coop ostetesten vet dere, pga innhold og smak).

Og Rema 1000 billig syltetøyet fikk bedre karakter enn Nora.

Kjøper First Price sminkeservietter, dopapir, tørkerull, noen ganger såpe, egg, frukt/grønt. Sikkert noe mer, men kommer ikke på det nå.

HUSK: Alle matvarer må godkjennes hos mattilsynet før det kan selges!

Anonym poster: 2931c417c6166a807d22dd65381a43cb

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg kjøpte tøyskyllemiddel for en tid tilbake, kostet ca 6 kr for en flaske på 1 liter. Den lukter ikke så mye, men klærne blir faktisk veldig myke og gode!

Skrevet

Nå handler jeg mest på rema 1000, men om jeg er på Kiwi så handler jeg gjerne FB. Eneste jeg ikke handler av billige produkter er ost,cola type brus og noe pålegg, ellers handler jeg det billigste enten det er rema 1000 eller kiwi osv:)

Anonym poster: be99083fb4e037b94c46e1d03cf5b32e

Skrevet

Ja, enkelte ting. Noen varer er dårlig kvalitet, mens andre er ok produkter. Mannen kom hjem med first price ostepop for en stund siden. Jeg rynket på nesen, men herligalondon! Den var knallgod, bedre enn den originale :D

Skrevet

Kjøper egg, frossen kyllingfilet, cherrytomater, paprika og håndsåpe.

Skrevet

Kjøper nesten bare firstprice og Rema sine billig varer vi utenom vaskemiddel. Der bruker vi Neutral

Skrevet

Bruker veldig mye first price vi både av matvarer og husholdningsartikler.

Eneste vi styrer unna er pølsene og osten!! Det er rett og slett ikke godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...