Gå til innhold

Forskjellige anonymkoder


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og fortsatt samme kode ;) Men hvorfor betyr det noe da, at koden din blir den samme? Med mindre du er grådig glad i å diskutere med deg selv, så er det jo bare fint at koden er lik på samme personen som er anonym. Det var jo et problem før det at folk startet anonyme tråder for å rakke ned på noen eller noe og så skrev masse svar til seg selv der de var enig med seg selv for å få det til å se ut som om det var mange som mente det samme. Veldig ok at den muligheten er borte nå :)

 

Det som er problemet er at det er mange som svarer som hevder de er HI, men har en annen anonymkode. Og hver gang dette blir poengtert så blir det svart at dett er helt normalt.

 

Nå har jeg prøvd på forskjellige apparater, Iphone, Ipad og dette svaret her på PC. Jeg har prøvd med forskjellige nett, både mobilnett hjemme og på jobb, trådløstnett hjemme og nå på den stasjonære PC'en på jobb. Jeg har prøvd å logge ut og inn. Jeg har prøvd å svare på to forskjellige dager. og får jeg nå samme kode på dette here innlegget og så ser jeg ikke flere muligheter til at det skal forekomme forskjellige koder. Ok, greit det kan forekomme feil. Men, ikke så ofte som det faktisk er forskjellige koder på innlegg folk hevder tilhører dem.

 

Hvor vidt jeg er glad i å diskutere med meg selv varierer. Men, oftest er det da jeg får de svarene jeg ønsker. Så det hender det :)

 

Anonym poster: 5525614248729d4062babfcf283c49d6

 

Vel da har jeg fått svar på det jeg lurte på :)

 

Anonym poster: 5525614248729d4062babfcf283c49d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som er problemet er at det er mange som svarer som hevder de er HI, men har en annen anonymkode. Og hver gang dette blir poengtert så blir det svart at dett er helt normalt.

 

De gangene du er usikker om det er samme person kan du vel bare rapportere det, så undersøker sikkert moderator og sier fra hvis det ikke stemmer? ;)

 

Anonym poster: b28f19d6f312d9281d3b208dd7b69e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Tester igjen :-)

 

Anonym poster: 5525614248729d4062babfcf283c49d6

 

Nesten halvannen måned og fortsatt samme kode...

 

Anonym poster: 5525614248729d4062babfcf283c49d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen skriver for eksempel et innlegg fra pc, og svarer senere med nettbrettet eller telefonen. Da blir kodene ulike.

 

Anonym poster: 7a25e2d048519eed03050abbc1571553

 

Jeg har fått ulike koder flere ganger, og jeg skriver bare fra pc

 

Anonym poster: aafdcdd2232216ae2bf7ea4a0ae9eb94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får også alltid den samme koden, både om jeg er hjemme eller ute og uavhengig om jeg er på pc eller mob. Når jeg er logget inn med min bruker så får jeg alltid samme kode i et innlegg. Selv om jeg starter innlegget og svarer senere så er det samme kode.

 

Anonym poster: c25b6067608ac70e86406b00d71d7ead

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også alltid den samme koden, både om jeg er hjemme eller ute og uavhengig om jeg er på pc eller mob. Når jeg er logget inn med min bruker så får jeg alltid samme kode i et innlegg. Selv om jeg starter innlegget og svarer senere så er det samme kode.

 

Anonym poster: c25b6067608ac70e86406b00d71d7ead

 

Men det betyr jo ikke at det ikke kan være annerledes for andre

 

Anonym poster: aafdcdd2232216ae2bf7ea4a0ae9eb94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å logge inn som skjult bruker og se om du fremdeles får samme kode...?

 

Anonym poster: 30d4674bc1f369c74ecbae98a8d46de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å logge inn som skjult bruker og se om du fremdeles får samme kode...?

 

Anonym poster: 30d4674bc1f369c74ecbae98a8d46de0

 

Da er jeg logget på som skjult bruker...

 

Anonym poster: 5525614248729d4062babfcf283c49d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også alltid den samme koden, både om jeg er hjemme eller ute og uavhengig om jeg er på pc eller mob. Når jeg er logget inn med min bruker så får jeg alltid samme kode i et innlegg. Selv om jeg starter innlegget og svarer senere så er det samme kode.

 

Anonym poster: c25b6067608ac70e86406b00d71d7ead

 

Men det betyr jo ikke at det ikke kan være annerledes for andre

 

Anonym poster: aafdcdd2232216ae2bf7ea4a0ae9eb94

 

Det var jeg som startet denne tråden for halvannen mnd siden. Slik jeg har forstått hensikten med anonymkoden var for at folk ikke skulle kunne hevde de var HI uten å være det, samt sitte å svare seg selv opp og opp igjen. Derfor skal det ikke i grunnen være annerledes for noen.

 

Jeg startet denne testen bare for å få bekreftet/avkreftet en del spørsmål rundt anonymkoden. Det eneste jeg ikke har prøvd er å endre nikket mitt. Men, alt annet er som du ser over i tråden her utprøvd.

 

Anonym poster: 5525614248729d4062babfcf283c49d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Test

 

Anonymous poster hash: 55256...9d6

Måtte bare prøve på nytt. Grunnen til dette er innlegget om hun som var redd mannen ikke klarte seg gjennom natten.

 

Nå har noen gitt seg ut for å være HI. Dette synest jeg både er trist og en hån mot alle som kommer med støttendes ord til HI.

 

 

 

Anonymous poster hash: 55256...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Test

 

Anonymous poster hash: 55256...9d6

Måtte bare prøve på nytt. Grunnen til dette er innlegget om hun som var redd mannen ikke klarte seg gjennom natten.

 

Nå har noen gitt seg ut for å være HI. Dette synest jeg både er trist og en hån mot alle som kommer med støttendes ord til HI.

 

 

 

Anonymous poster hash: 55256...9d6

Prøver en siste gang for å se om det fortsatt stemmer.

 

Anonymous poster hash: 55256...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Var inne på et innlegg her i dag der noen svarer som HI, men med forskjellige koder. Kom derfor til å tenke på denne tråden jeg brukte til å teste litt ut i for snart et år siden...

 

Spent på om koden er fortsatt den samme 😱

 

Anonymous poster hash: 55256...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne på et innlegg her i dag der noen svarer som HI, men med forskjellige koder. Kom derfor til å tenke på denne tråden jeg brukte til å teste litt ut i for snart et år siden...

 

Spent på om koden er fortsatt den samme 😱

 

Anonymous poster hash: 55256...9d6

Og det var den 😜

 

Anonymous poster hash: 55256...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Diskusjonen er oppe igjen. Tørker derfor støvet av denne gammle tråden for å teste...

 

Anonymous poster hash: 55256...9d6

Og har du sett... 1 1/2 år og fortsatt samme kode....

 

 

 

Anonymous poster hash: 55256...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Diskusjonen er oppe igjen. Tørker derfor støvet av denne gammle tråden for å teste...

 

Anonymous poster hash: 55256...9d6

Og har du sett... 1 1/2 år og fortsatt samme kode....

 

 

 

Anonymous poster hash: 55256...9d6

 

 

Og det er da tross alt veldig bra, synes du ikke?

 

Anonymous poster hash: 3c681...e14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev en ikke viktig tråd om macaroni & cheese. Der fikk jeg forskjellig HI kode når jeg svarte. Jeg la det ut på ris og ros siden. Der fikk jeg beskjed om at dette kanforekomme. Mine meldinger her inne, er ikke viktige for meg, men jeg ser problemstilling for de som trenger å vise de er Hi. Jeg svarte på det svaret jeg fikk på ris og ros, men har ikke fått svar på det ennå av de som modererer. Jeg tolker det som at vi må leve med den mulighet at hi koden endrer seg.

 

Anonymous poster hash: 401c0...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Diskusjonen er oppe igjen. Tørker derfor støvet av denne gammle tråden for å teste...

 

Anonymous poster hash: 55256...9d6

Og har du sett... 1 1/2 år og fortsatt samme kode....

 

 

 

Anonymous poster hash: 55256...9d6

Og det er da tross alt veldig bra, synes du ikke?

 

Anonymous poster hash: 3c681...e14

Det er som det burde være...😊

 

 

 

Anonymous poster hash: 55256...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev en ikke viktig tråd om macaroni & cheese. Der fikk jeg forskjellig HI kode når jeg svarte. Jeg la det ut på ris og ros siden. Der fikk jeg beskjed om at dette kanforekomme. Mine meldinger her inne, er ikke viktige for meg, men jeg ser problemstilling for de som trenger å vise de er Hi. Jeg svarte på det svaret jeg fikk på ris og ros, men har ikke fått svar på det ennå av de som modererer. Jeg tolker det som at vi må leve med den mulighet at hi koden endrer seg.

 

Anonymous poster hash: 401c0...3bf

Jeg las meldingen din på ris og ros. Det var derfor jeg dro frem denne gamle tråden.

 

Og som du skriver så er der faktisk situasjoner der HI har behov for å kunne bevise at hun er HI.

 

For min personlige del er det uvesentlig. Men, jeg elsker å teste ut ting. Derfor denne tråden 😄

 

 

 

Anonymous poster hash: 55256...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tester igjen...

Anonymkode: ce395...e7c

Fant ut at jeg må ha bytta profil i 2014. Synd, hadde vært interessant å sett om jeg fortsatt hadde samme kode...

Anonymkode: ce395...e7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...