Gå til innhold

Når ingen i huset oppdager at

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har klippa av meg 15 cm av håret, er det vellykket da? Eller bryr de seg bare ikke så veldig om meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er de andre i huset av hankjønn? I tilfelle forklarer vel det alt :rolleyes:

Skrevet

Kommer an på prosentene! Hvor langt var det i utgangspunktet?

Skrevet

Her er det yngstemann som legger merke til det hvis jeg klipper meg, får nye briller el. Og han har lagt merke til det fra han var rundt året! Men det kan jo hende at han vokser det av seg, for han er bare 3 år nå...

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Er nok et sikkert tegn på at du bor med en klasisk mann.

Skrevet

Nja, kommer nå litt an på utgangspunktet også.

Hadde du to meter med flette skjønner jeg godt at de andre ikke ser det.

Det er vel med det som med overvekt; går en normalvektig person ned 25 kilo ser alle det.

Går en på 175 ned til 150 er det ikke like mange som ser det, akkurat.

Med det sagt;

du ble sikkert nydelig!

Skrevet (endret)

Håret ble bra, og jeg klippa det fra skulderbladene og opp til nakkelengd bak, med litt lengre lengde fram. En bob altså.. Ikke engang dattera mi merka det. Men hun merka at jeg hadde farget øyebryna da. Det er da noe?

Og den andre er så klart mann. Snill og bra oppdratt men mann.

Endret av Lektor Doppler med tillegg
Skrevet

Her i huset er det 5 åringen som legger merke til noe nytt, om det er sko, hårsveis, klær osv :P

Skrevet

Fysj da. Sånt bør merkes. Men, så er de kanskje bare av sorten som ikke ser sånt?

Sånn har jeg også klippet meg, men med lugg. Veldig fornøyd. Fikk høre at jeg så veldig morsom, men pen ut. Det dugde.

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Sikker på at du ser lekker ut og at resten av husholdningen bare er i en slags vårkoma som gjør at de er midlertidige blinde etter all stirringen på sola :rolleyes:

Skrevet

Jeg tror det betyr at de elsker deg uansett og at den kjærligheten ikke avhenger av hårlengde.

Og så vet jeg at akkurat det samme utmerket vel kunne skjedd her og at det kunne gjort meg sur!

Skrevet

Krever bilde.

Jepp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...