Gå til innhold

Ønsker å gå ned 4-5 kilo og stramme opp

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Skal selvfølgelig trene, men lurer på kosthold. Har BMI på 23 og bruker str S og XS. Magen henger litt enda, 2,5 uke etter fødsel, noe som er normalt. Ellers er jeg tilbake til vekten før graviditeten. Er sulten hele tiden siden jeg ammer mye, og lurer på hvilken linje jeg skal legge meg på mht kosthold hvis jeg skal ned 4-5 kilo på sikt, bli kvitt magen osv. Problemet er at jeg ikke klarer å få i meg det groveste brødet, siden det etter min mening smaker som papp. Spiser simpsons-brød, superbrød, rugsprø knekkebrød osv. En is i uka og et glass cola om dagen. Sunne middager med poteter, grønnsaker, kjøtt og fisk. Salat/pasta/varmrett til kvelds istedet for brød. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2,5 uke siden fødsel bare??? Da skal du roe ned!!! Ellers mister du kanskje melken din. Om noen mnd er magen din borte. Du må gi det litt tid. :) de sier det tar like lang tid for kroppen å gå naturlig tilbake, som det tar å være gravid.

Anonym poster: 0fe563f138fb4846437b0f94a6a04dc7

Skrevet

Du skal ikke stresse med dette i det hele tatt, 2,5 uke etter fødselen har ikke magen dratt seg sammen etter svangerskapet enda og du skal overhodet ikke trene magen enda.

Gå turer, spis deg god og mett, kos deg med amming og baby. Du må gi kroppen litt mer tid før du begynner tyne den, slanke deg og hardtrene altså.

Anonym poster: 8bd5f52543a10aaa3c8e489c79fc55ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...