Anonym bruker Skrevet 25. april 2013 #1 Skrevet 25. april 2013 I ene kurset jeg har på skolen har vi en innlevering som må godkjennes for å kunne gå opp til eksamen. Den ene venninnen min fikk ikke godkjent denne innleveringen, men fikk et nytt forsøk. Hun stod helt fast på noen av spørsmålene, så hun spurte om hun kunne se på min godkjente innlevering, for å få en ide om hva hun skulle skrive om. Det var greit for meg, så lenge hun ikke skrev av meg. Problemet er imidlertid at hun har sammenlignet hele mitt arbeid med hennes tidligere arbeid som ikke ble godkjent. Hun mener at hun har blitt behandlet urettferdig og lager en stor sak ut av det med foreleser og hans hjelpere. Jeg blir irritert på henne siden jeg blir innblandet bare for å ha forsøkt å hjelpe henne og jeg er redd for at det skal få konsekvenser for meg siden det vil betraktes som jeg er medskyldig i fusk. ARGH...siste gang jeg hjelper noen klassekamerater! Anonym poster: 315457eba09fa1ba1dfbdc930f801072
Anonym bruker Skrevet 25. april 2013 #2 Skrevet 25. april 2013 Men så lenge du har fått oppgaven vurdert og godkjent er det vel ok. ? Ser ikke på det som juks at hun ser på tidligere utførte oppgaver for å få en pekepinne på hva som kreves. Tror ikke du vil få problemer på grunn av dette. Anonym poster: 667ea6a1615c2817286a06407cf11b40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå