Gå til innhold

Bæresjal, er det verdt pengene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får jeg evt kjøpt et bra?

Uten tidsbegrensning slik baby bjørn bæresele feks.

Og uten for mye knyting og surring rundt kroppen, jeg vil helst mestre dette selv og ha det så enkelt som mulig.

Anbefalinger?

Anonym poster: d4c06a16c16f62e1e9b0f8c0193cfa27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi brukte det og var veldig fornøyd. Det er vekten til barnet som avgjør når du ikke kan bruke det lenger. Du kan bruke det så mye du vil, men barnet må få lov til å bevege seg fritt også. Vi brukte det til ca 14 mnd

Vi kjøpte på babyshop og var fornøyd med det. Tøyelig, men likevel fast nok til at det fungerte greit.

Man føler seg litt klønete i starten, men bruk en dukke eller bamse for å øve deg litt, så går det veldig greit.

Anonym poster: eb4bc598f0a083b2d8f3f0cca32a44e3

Skrevet

Tenkte ikke bruke det mye, men mer enn 30 minutter i slengen. Feks på butikken eller en kjapp tur på senteret for å slippe å knote med vogna eller handlevognene med stol i.

Evt hjemme for å få hengt opp en vask innimellom. Hun er urolig og sover lite. Er rolig i armene mine.

Anonym poster: d4c06a16c16f62e1e9b0f8c0193cfa27

Skrevet

Skulle jeg valgt mellom barnevogna og bæreselene, ville jeg helt klart beholdt bæretøyet. Men dette er jo smak og behag.

Rene bæresjal er jo en del surring. Jeg liker ikke disse så godt. Jeg har en k´tan-sele og skal teste ut en Caboo-sele, begge disse er basert på sjalprinsippet og passer fra nyfødt. Til litt større babyer bruker jeg mest Beco og mei tai, hvert til sitt bruk.

Anonym poster: 5a15a01e084eb035d4922dab4cfed398

Skrevet

For oss var det ikke det. For mye kløn hver gang...

Skrevet

For meg som har vond rygg og nakke var det et mareritt, jeg vugget heller i vogna eller hadde ungen på fanget når jeg satt.

Anonym poster: 4364be7d2c9a4e5dd6b71619eb4f692c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...