Gå til innhold

Noen som har blitt gravid med pergotime??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange kurer tok du før du ble gravid?

Anonym poster: d5efdada1b928a837c3da3b42c248eb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har brukt det to ganger. Ble gravid på første kur begge gangene.

Anonym poster: 6d4952b7b955913fb0f3c48c37f04075

Skrevet

Ja, har brukt det to ganger. Ble gravid på første kur begge gangene.

Oppmuntrende. Hva var årsaken til ar du ble satt på kur? Min er at det er få befruktningsdyktige egg igjen

HI

Skrevet

El og menstruasjon bare et par ganger i året, og svært uregelmessig.

Brukte primolut først for å få menstruasjonen igang, deretter pergotime.

Ble tett fulgt opp av min private gyn.

Skrevet

Flere oppmuntrende historier?

Skrevet

Har tatt dobbel pergo denne pp, er i dag på cd 34, og ingen positiv el-test eller g-test(testet fra dag 10 etter el), så her har den vel bare rotet til stabile sykluser på 27 dager, med svak el :-/ Det var årsaken til at jeg fikk pergo, styrke el, og jeg tok den fra dag 3-7. Neste pp tror jeg jeg prøver 4-8, bare for å se om det hjelper på eggløsning og sånn.... veldig irriterende og frustrende, og jeg bruker å kjenne el tydelig også, men ikke snev av el-smerter denne pp :-(

Skrevet

Venninna mi bld raskt gravid da hun fikk pergo:-)

Skrevet

Jeg får ikke eggløsning og derfor er begge mine barn blitt til ved hjelp av pergotime. Satt på første kur begge ganger.

Skrevet

Har tatt dobbel pergo denne pp, er i dag på cd 34, og ingen positiv el-test eller g-test(testet fra dag 10 etter el), så her har den vel bare rotet til stabile sykluser på 27 dager, med svak el :-/ Det var årsaken til at jeg fikk pergo, styrke el, og jeg tok den fra dag 3-7. Neste pp tror jeg jeg prøver 4-8, bare for å se om det hjelper på eggløsning og sånn.... veldig irriterende og frustrende, og jeg bruker å kjenne el tydelig også, men ikke snev av el-smerter denne pp :-(

Jeg har fått beskjed om 4-8 !

Skrevet

Jeg har fått beskjed om 4-8 !

Vi får satse på at det er de dagene som funker for oss begge :P

Skrevet

Etter 3 enkle kurer ble jeg gravid og er 14 uker på vei. Har en fra før og da ble jeg gravid etter 2 mnd uten p-pille. De har ikke funnet noe gale med meg, men hadde lange sykluser. Alt fra 50-120 dager imellom mens. Fikk da pergotime for å få regelmessig syklus og det lyktes:)

Skrevet

Jepp! Full klaff på andre kuren :) Jeg hadde ikke eggløsning. Ingen bivirkninger av pergo.

Skrevet

Gikk på en dobbelkur, men ble gravid i pausemnd etter kuren. Skulle ta en dobbelkur, så pause, så dobbel, så pause osv i 6mnd, men ble altså gravid i den første pausemnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...