Gå til innhold

Man trodde vel aldri den dagen skulle komme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men plutselig bare kom den dagen.

Dagen der Patetica Apetits opprettet blogg.

Ikke en hvilkensomhelst-en.

Ingen Dagens Outfit, Mine fashiontips, Sminketips fra Apetits, Hvor-er-det-billigst-å-ta-sol-så-du-kan-bli-oransj-og-få-papphud-til-billig-penge, ei heller standard interiør á la "Se så vakkert det ble med den nye stolen som er rusten og mister digre malingsflak, den kostet bare 1.299,- på La Maison og det er bare noen tusen mennesker som har helt lik, den er bare såååå rustikk og personlig!!" eller annet fjolseri.

Nei, det er selvsagt om hagen min.

Balkonghagen.

balkonghage.blogg.no

Men jeg har ikke klart å finne ut hvordan jeg laster opp bilder.

Eller hvordan jeg i første omgang får dem over fra kamera til Mac.

Så vær tolmodige!

(er dette når jeg innser at ingen her kommer til å ta en eneste jævla titt uansett, noen gang?)

Vel: Jeg er nå med i klubben.

Jeg har blogg.

Jeg er kul.

Den burde øyeblikkelig føres opp på min CV.

God torsdag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lagt igjen kommentar :) Men det står visst ikke at den er fra meg? Såå, ikke så flink på blogg jeg heller...

Skrevet

Gratulerer med blogg! Bilder fra kamera til Mac skjer av seg selv når du setter kabelen i begge steder og skrur kameraet på. I hvert fall her hos oss. Jeg laster ned bilder til min blogg på enkelt vis, omtrent som til FB eller andre steder, men jeg bruker en annen bloggportal enn deg.

Skrevet

Men jeg tror ikke jeg har en kabel...?

Det er speilreflekskamera altså.

Men hei, vet ettertanke har jeg jo ajfåun også. Kanskje det burde være lett som en plett å bare svjoooosje bilder over fra den?

Skrevet

Takk Blomstre :-D

Så kommentaren og lurte på hvilken krangler dette var!

Skrevet

Jeg har også speilreflekskamera og det kom selvfølgelig med en kabal til overføring av bilder. Har du ikke en sånn, får du kjøpt den i en butikk der de selger kameraer som ditt.

Skrevet

Aha..!

Jeg skal sjekke i eska, det er sikkert noe der. Klarte å rive over ende den ene kassa med babyer nå nettopp. Det tok jeg midlertid ikke bilde av.

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg trenger tid til å fordøye at mine venner blogger, men jeg gleder meg litt til å titte.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Skuffende lite å se på, men du fikk i det minste et nytt flagg.

Skrevet

Nå er det noe å se, hvertfall!

Mitt første ekte innlegg!

Jeg er ikke bare skjøge, jeg er også flaggskjøge.

Aner ikke hvor de fra Junaiten kom fra.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Skal få samboeren min til å gå inn fra landet han er i i morgen, så du får enda flere flagg! Spennende lesing og fine bilder.

Skrevet

Oooh, nå er jeg spent.

Holder en knapp på Fwaaaans.

Skrevet

Får neppe sove nå!

Gjest Siklerotte
Skrevet

Nei, men jeg har skaffet deg et flagg til, ser du? Jeg sprer linken!

Skrevet

Kanskje du er en liten flaggskjøge du og?

Gjest Siklerotte
Skrevet

Tror det, blir glad av å se alle flaggene ved siden av hverandre. Når jeg ikke har egen blogg, må det nesten bli på din. Du klager vel ikke, gjør du? For da gidder jeg ikke å skaffe deg flere flagg!

Skrevet

Håh nei, klager såvisst ikke!!

Dette kan nesten bli en konkurranse, egentlig.

Skrevet

Det eneste jeg er redd for nå er at jeg satte grensen så lavt at jeg får maks 15 flagg (det er det som er den automatiske grensa med mindre man endrer den selv).

Noe sier meg at det må endres.

Men da slettes alle som har vært der til nå.

Men igjen, det er bare fem.

Ay, valgets kvaler, lizzm.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Ja, og da kan du være glad for at jeg er på laget ditt, for da skaffer jeg alle flagg jeg kan skaffe - du må finne en motstander. Dessuten tror jeg at folk setter pris på at jeg linker dem til en side full av søte tomatplanter med fine navn.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Jeg kan skaffe deg både UK, France og US igjen, min venn! Jeg kjenner flere kan jeg lure inn på linken. Alt for flaggene, tenker jeg.

Skrevet

Det tenker jeg og.

Planlegger å få Kenya as we speak.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Bra, for Kenya klarer ikke jeg å skaffe! Men du har mange andre i vente, det lønner seg plutselig med stor familie!

Skrevet

Dette kan være din oversettelsesbetaling.

Skrevet

Et flagg per ord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...