Gå til innhold

Herregud, den rettsaken begynner å bli en farse

Anbefalte innlegg

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Her mener jeg at jenta også har ansvar for det som har skjedd. Hun har vist godt hva hun gikk til og hva det hun gjorde ledet til. Ja han er den voksen men man kan ikke kun legge ansvaret på han. Håper han får mildere dom.

Anonym poster: 7eb53994a6317e556c8cbb49a5634402

Mener du at den seksuelle lavalder bare er veiledende du da?

Når det er sagt så tror jeg at du bare er her for å provosere, og jeg rapporterer tråden. Hun bør slippe å komme over sånne utsagn, selv om det er tydelig at de kommer fra et menneske som ikke skjønner så mye.

Vekommende mener vel kanskje ikke det, men at det også er barnets ansvar å ikke ha sex før det er fyllt 16?

Anonym poster: 881ff0ab42d89a3cbf22f1ccec4ffb22

Så et barn under 16 år, som blir oppvartet og lagt hånd på av et eldre menneske, som har vært snilt med det, og trøstet det, stilt opp for det i mange situasjoner, som BARNET ser som en trygghet i verdenen, skal klare å se hvor forskrudd situasjonen er, klare å bedømme ut i fra alt annet enn at denne personen er en form for trygghet, skal si nei )etter det jeg annser denne mannens handling som) til dette mennesket? Her er det snakk om en mann som har vært i livet til jenta i mange år, som har (etter min mening) "smurt" henne i lengre tider, for å komme frem til der de endte... Den mannen har alt ansvar, han er OVER myndig alder til og med, han VET den seksuelle lavalderen, og bør også sitte med såpass forståelse for at den lavalderen har en grunn (ellers forstår ikke jeg hva han gjorde som ordfører, for man bør ha litt hjerne for slikt) og likevel valgte han å ha sex med henne, hvordan går det an å legge noe skyld på noen andre enn han?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på om Øygard ville latt kona ligge i samme dobbeltseng som en annen mann og bare hipse på skuldrene og tenke "jaja, det er da kjekt at de synes det er koselig å omgås". Come on, altså.

Anonym poster: 8440f17eb28cbae25a51e0404c44d325

Skrevet

Det er jo helt ufattelig at denne mannen virkelig er igang med å anke denne skitne saken! Det har jo kommet fram aaaaltfor mye snusk allerede, så om han tror han vil renvaske seg, så er han jo helt på jordet :wacko:

Det som skjer nå, er at det kommer fram ennå mer dritt om han. Og det håper jeg også, til pass for han gamle grisen....

Skrevet

Han hadde ikke regnet med ny teknologi...

"Skjønner du ikke hvor mye du betyr for meg? Er du like forelsket i meg nå? Fant du ut at han ikke er noe for deg likevel? At det du og jeg har er mye finere?"

smileyvault-popcorn.gif

Anonym poster: c8c9f00f6e3b54bf0407865b098f71ff

Skrevet

Her mener jeg at jenta også har ansvar for det som har skjedd. Hun har vist godt hva hun gikk til og hva det hun gjorde ledet til. Ja han er den voksen men man kan ikke kun legge ansvaret på han. Håper han får mildere dom.

Når det er sagt så tror jeg at du bare er her for å provosere, og jeg rapporterer tråden. Hun bør slippe å komme over sånne utsagn, selv om det er tydelig at de kommer fra et menneske som ikke skjønner så mye.

Vekommende mener vel kanskje ikke det, men at det også er barnets ansvar å ikke ha sex før det er fyllt 16?

Å der sa du det selv...BARNETS ansvar! Barn! Barn! Barn!

Om det er barnets ansvar å ikke ha sex med gamle menn?! Gjelder det barn i alle aldre da eller?

Det var en vekdig beviset bruk av ordet barn, jeg prøver bare å forklare tankegodset bak holdninger som anonym i #3 forfekter.

Skrevet

Han hadde ikke regnet med ny teknologi...

"Skjønner du ikke hvor mye du betyr for meg? Er du like forelsket i meg nå? Fant du ut at han ikke er noe for deg likevel? At det du og jeg har er mye finere?"

smileyvault-popcorn.gif

Anonym poster: c8c9f00f6e3b54bf0407865b098f71ff

Ikke fr å glemme at han har "klødd" henne. Hans forklaring er visst at de hadde et "kveldsritual" der en gammel grisegubbe masserte en ung pike på ryggen i dobbeltsenga på tur... Og selv om sengene var delte ble de ikke delt... HMMMMMMMMMMMMMMMM....

Skulle ikke han knuse jentas troverdighet i denne ankesaken?? Good luck - sucker!

HI

Anonym poster: 9d2fd16da49e8f63ca9b1097b13a386c

Skrevet

Bare til opplysning: Unge under 16 år kan ha så mye sex de vil, med hverandre. Loven er der for å beskytte de mot voksne.(Som i dette tilfelle er en ekkel,gammel gris!)

Skrevet

13 åringer vet forsvinnende lite om noe som helst. Hun visste kanskje at det rent fysisk kunne bli sex av det, men ingenting om mentale og emosjonelle følger. I et fohold mellom en 13 åring og en vosken mann har 13 åringen null ansvar og mannen 100%. Nettop fordi 13 åringen er et barn uten evne til helhetelig konsekvenstenktning.

Si meg, har du og andre med lignende meninger erfaring med 13-åringer? Det har jeg, som mor til en 13-åring.

Jeg kan med hånden på hjertet si at min 13-åring hadde ikke vært moden nok til å kunne stå til ansvar for en tilsvarende situasjon. Hadde det derimot vært snakk om et voksent menneske, da hadde det vært annerledes.

Anonym poster: 77b342bb445f0adab7bd9937b26b25de

Skrevet

Han graver sin egen grav med å anke, så mye er sikkert. Og det er vel like greit.

Skrevet

Han er en klassisk psykopat. Legger skyld og ansvar over på andre, utro, sitter i maktposisjoner i samfunnet, tilsynelatende sjarmerende, virker kontrollerende og manipulerende, dårlig utvilket moral. The list is long ;)

Ikke hans feil at han har en personlighetsforstyrrelse, da. Syns det er en viktig ting å tenke på. Faktisk. Sier ikke med det at jeg ikke syns han fortjener straff.

Anonym poster: 8cb0544639c56ce1831dc20b4aee0f1b

Skrevet

Han er en klassisk psykopat. Legger skyld og ansvar over på andre, utro, sitter i maktposisjoner i samfunnet, tilsynelatende sjarmerende, virker kontrollerende og manipulerende, dårlig utvilket moral. The list is long ;)

Ikke hans feil at han har en personlighetsforstyrrelse, da. Syns det er en viktig ting å tenke på. Faktisk. Sier ikke med det at jeg ikke syns han fortjener straff.

Anonym poster: 8cb0544639c56ce1831dc20b4aee0f1b

Skulle ikke være anonym, da. Denne kan jeg stå inne for :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...