Gå til innhold

Kjøre buss i 4 timer med 7 mnd gammel baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du gjort dette? Får man med barnevogn på buss?

Anonym poster: 70e5c7454712804491a5cd2342846631

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Ja, men jeg ville ha hatt med bilstol også, og festet babyen. Mine sov godt i buss, de.

Skrevet

Jeg har prøvd med mini på buss da ho var 6 mnd og da kjørte vi i 2 timer. Det var et mareritt!!

Jeg ringte inn på forhånd for å sjekke om de hadde bilsete i riktig vektklasse på bussen og det sa de at det var i alle busser så det skulle jeg ikke tenke på, så jeg betalte litt ekstra for å få reservert setet til meg.

Bussen kom, fikk plasser inn vogna og da setet kom frem var det et sete fra 9-36 kg, altså uten hodestøtte og inlegg, så selvfølgelig var ikke det aktuelt å putte mini i det(med tanke på at mini bare veide 6,5kg da så kunne ho jo ikke sitte i det). så vi måtte ordne å styre for å få ut vårt sete av bilen og få festa det i bussen (jaa vi forsinket bussen med 25min) underveis så blir gjerne barnet utolmodig når de er i den alderen og vil gjerne røre på seg, og folk rundt klaga masse på at mini gråt litt innimellom (syntes jeg var flink med å underholde og få ho til å roe seg)

Men for å si det sånn, aldri igjen. Ta heller tog, da kan de krabbe rundt inne på lekerommet, sove og sitte i vogna og ingen problem..

Anonym poster: d4bef9fdcb4e17833712e238408b33db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...