Gå til innhold

når er det akseptabelt å bli gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ventet med å få barn nr to i flere år pga situasjonen har ikle vært den rette, vikariater med usikker fremtid etc. Veldig vanskelig å få en full, fast stilling her vi bor. mMen nå hsr jeg endelig altså fått fast stilling og ettersom jeg alt har vært "klar" i 3 år er jeg selvsagt veldig klar for å sette i gang. Men så er det jo ikke "pent" mot den nye jobben å bli gravid med en gang da....hvor lenge bør man vente før det er al

kseptabelt å bli gravid?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Jeg hadde ventet til prøvetiden var over ihvertfall :D

Skrevet

Det passer i grunn aldri for jobben uansett, så det ville jeg ikke brydd meg om.

Anonym poster: bb706638e763a10154f0169e9e1601d5

Skrevet

Vent til prøveriden er over. Fikk mye trøbbel med dette selv da det er lettere å si opp folk i prøveriden selvom man ikke legger graviditet til grunn.

Anonym poster: 5bf9473e5bacf77c18ba7b1255ad1679

Skrevet

Her var jeg tre mnd på vei når jeg begynte i ny jobb;)

Jeg ville nok ventet noen mnd før jeg begynte å prøve, slik at jeg ikek trengte å fortelle at jeg var gravid før prøveperioden var ferdig. Har tidligere mistet jobben når jeg måtte si fra at ejeg var gravid i prøveperioden. (Ikke samme jobb som nevnt over her)

Anonym poster: 45eb1d548db4ffe5958f1259fe2680ec

Skrevet

Fornuften sier vente, men den biologiske klokka sier go! Ivf, mange forsøk for å få første, så tenker at det tar jo tid uansett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...