Gå til innhold

Tannlegeskrekk, tannverk og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

tannlegetime om en måned??

Er det mulig å ringe til en annen tannlegen?? Fikk time om en måned siden de ikke hadde noe ledig.. :(

Anonym poster: 20dd8a27944a1c4a7d5d00fc8e4d683c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ringe hvilken som helst tannlege. Fritt valg ;)

Skrevet

Du kan bestille time hvor du vil, og avbestille den du har :) (siden det er så langt frem i tid går jeg ut fra at du slipper å betale for den).

Google stedet du bor/nærmeste by og Nofobi! Nofobi er den norske tannlegeforenings spesialforening for tannlegeskrekk. De tannlegene som har gått på kurs der/er medlemmer sier ofte fra om det på hjemmesidene sine :)

Skrevet

Fant ingenting :( har Nofobi en hjemmeside generelt?

Anonym poster: 20dd8a27944a1c4a7d5d00fc8e4d683c

Skrevet

http://www.tannlegeforeningen.no/spesial.aspx?zone=147&&MenuNode=634350936224099577

Det er mest for medlemmene (dvs tannlegene da). Kanskje du kan prøve å google tannlege tannlegeskrekk og bynavnet? Fikk opp noen i de byene jeg prøvde...men det er litt større byer, da. Ellers kan du jo sette deg ned med en liste over tannleger i nærheten, ringe rundt og spørre hva de tilbyr? Mitt tannlegesenter tilbyr beroligende medisiner over en lav sko, og har mulighet for lystgass og eventuelt psykologhjelp. Du får bare lete litt, er jeg redd....

Lykke til!

Skrevet

Jeg får alltid en vival før behandling. Har tannlegeskrekk og hatt det siden jeg var barn. Begynte med beroligene for 5 år siden og angrer på at jeg ikke begynte før. Nå går det faktisk ann å slappe av i stolen og ikke få panikk. Bruker aldri beroligene ellers, kun 1-2 ganger i året(kommer ann på hvor mye behandlinger jeg må ha).

Anonym poster: bed5ba609fe6c8062377344d8e0797e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...