Gå til innhold

Torsdagsoppladning til fredagselsk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk ho mor på seg buksa kjøpt i fjor i en størrelse for liten.

Etterpå skal man få full overhaling hos frisøren i ro og mak.

Sola skinner og fluene synger.

I morgen ruller helgen inn og jeg tar den i mot med åpne armer siden innholdet

skal nytes og brukes til bare bra ting!

Håper alle krangledamer også har en god dag der ute, hvis ikke er det jo alltid bra dager i Sikte ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Thihi, jeg har hørt en humle suse i dag, men fluene har ikke begynt å synge...

Ettersom jeg har vært ute og moret meg et par dager nå, så lå det sef hauger av jobb og ventet på meg. Så her er det pusting med magen og helg i Sikte!

Gratulerer med passende bukse, nyyt frisørbesøket :)

Skrevet

Takker og neier, blomstre!

Puuhuust med magen er lurt!

Skrevet

Er det langt å kjøre til Sikte herfra?

Kan fluer virkelig synge?

Det er rotete her, men jeg kan rydde.

Det er mye skittentøy her, men jeg har vaskemaskin.

Jeg bør lese til eksamen, men jeg har bøkene, og muligheten til å lese.

Se det positive.

God helg! For strengt tatt, hadde vi vært i Indonesia alle sammen nå så hadde det vært torsdag kveld, og ikke fortell meg at det ikke betyr at det er helg.

Gjest Siklerotte
Skrevet (endret)

Status: valpepasser (det er nesten et mirakel at eneste reaksjon er tett nese og øyne som renner, det er ingenting sammenlignet med før). Vi ligger på sofaen og har egentlig ikke gjort annet. Han vil bare sove, og da vil jeg det samme. Burde ha gjort veldig mye andre ting, burde ikke engang har meldt meg som frivillig valpepasser, men alt kan tas igjen!

*det er muligens en jente, navnet tatt i betraktning, men h*n ser ut som en gutt.

Endret av Siklerotte
Skrevet

Er det langt å kjøre til Sikte herfra?

Kan fluer virkelig synge?

Det er rotete her, men jeg kan rydde.

Det er mye skittentøy her, men jeg har vaskemaskin.

Jeg bør lese til eksamen, men jeg har bøkene, og muligheten til å lese.

Se det positive.

God helg! For strengt tatt, hadde vi vært i Indonesia alle sammen nå så hadde det vært torsdag kveld, og ikke fortell meg at det ikke betyr at det er helg.

Jeg tror at fluene synger så fort sola skinner om enn veldig lavt.

Hva Sikte angår så er det som du selv skriver, alt er innenfor rekkevidde og du bestemmer selv.

Sikte er både her og nå og etterpå.

GOD HELG JA!

Tross alt på samme klode så helga kan starte nuh!

Gjest Siklerotte
Skrevet

Ok, her kommer mer: 20 grader og sol, så nå ligger jeg og hunden ute og soler oss (jeg i bikini). Mye varmere enn 20 pluss i solen, ja, for jeg er varm. Sommervår! Og jeg håper at det blir like fint i morgen til tross for at værmenneskene sier annet.

Skrevet

Status: valpepasser (det er nesten et mirakel at eneste reaksjon er tett nese og øyne som renner, det er ingenting sammenlignet med før). Vi ligger på sofaen og har egentlig ikke gjort annet. Han vil bare sove, og da vil jeg det samme. Burde ha gjort veldig mye andre ting, burde ikke engang har meldt meg som frivillig valpepasser, men alt kan tas igjen!

*det er muligens en jente, navnet tatt i betraktning, men h*n ser ut som en gutt.

Frivillig valpepasser og allergiker?

Du skal ha et stort klapp på skuldra for innsatsen :)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Ja, men denne hunden (og den jeg passet sist) har gått bra - vi snakker ikke hyperallergi som tidligere, pollen gir meg like stor allergisk reaksjon uansett! ;p. Har jo egentlig veldig lyst på hund, men skjønner jo at jeg ikke kunne levd med en i hus, så jeg må låne litt for å mette hundesyken (får egentlig bare mer lyst på selv, men...)

Gjest sug lut
Skrevet

Valpepassing er sjelebot, særlig når de ligger stille. Og valpelukt er nesten like godt som babylukt. Og soling høres bare så godt ut at jeg kan ikke få sagt det.
Skrevet

Ja, men denne hunden (og den jeg passet sist) har gått bra - vi snakker ikke hyperallergi som tidligere, pollen gir meg like stor allergisk reaksjon uansett! ;p. Har jo egentlig veldig lyst på hund, men skjønner jo at jeg ikke kunne levd med en i hus, så jeg må låne litt for å mette hundesyken (får egentlig bare mer lyst på selv, men...)

Viktig å få dekket behovet litt innimellom. Tipper hvilepulsen er på bunnen og at du får pusta godt med magen i selskap med lille tassen, eller tassa(?). Koooohoooose seeeeg så lenge det varer.

Pollen??? Jeg driter a flying fart i disse ondskapsfulle flyvetingene, mens jeg snørrer og knapt ser en meter pga rennende øyne. Priser meg lykkelig for at jeg slipper unna hyperallergi.. Pføy!

Gjest sug lut
Skrevet

Grattis med inn-i-buksa! Jeg håper på tilsvarende etterhvert, men ikke denne uka i hvert fall..

Skrevet

Takker Sug Lut!

Den satt plutselig og til min store overraskelse som den skulle.

Det har vært en laaaang ventetid.

Tør jeg nevne at det hele skyldes et feilkjøp?

Prøvde en bukse i fjor som da var en størrelse større enn denne. Finner jeg noe jeg liker og som passer kjøper jeg ofte to. Det gjorde jeg denne gangen også, men den var så sinnsykt feilmerket at jeg hadde et stort gap i gylfen. Kunne bare drømme om å få den igjen. Dermed ble det bestemt at den skulle jeg inn i.

Nå er jeg spent på om jeg kommer inn i bikinien. Drømmen er str 38, men vi får se om jeg får til det før sommeren.

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Da har jeg gjeld til pippa, men pippen kommer komplett med enebolig og hage o lykke.

Ellers har dagen vært en slik dag man bare skulle sovet gjennom.

Junior badet iPhonen mens jeg kledde på meg i morgest. Hun jeg jobber med på bacheloren kom aldri. Alt jg har gjort i dag har måttet gjøres to ganger fordi jeg ikke får det rett første gang. Måtte vel til så når Junior blir så gammel a han ser på boliglån kan jeg fortelle hm om dagen som begynte med druknet mobil og endte med milliongjeld.

Nevnte jeg at huset mitt har

4 soverom.

2 stuer

1 kjøkken

1 vaskerom

1 do

Et bad trenger oppusing

2000kvadrat meter tomt

Garasje

Roser i hagen

Hundegård i hagen

Trapp ( det hadde ikke forige huset vi bydde på)

Nevnte jeg at vi ikke var på den opprinelige visningen fordi vi ikke ville hatt råd hvis det gikk bare litt over prisantydningen.

Dette er det beste huset vi har sett av de 15 husene vi har rukket å se.

Skrevet

Gratulerer med pipe Nerdens mus! Høres jo veldig imponerende ut, og jeg misunner tomtestørrelsen :)

Måtte dere langt ut av by'n for å finne noe sånt?

Da er det vel bare å melde seg inn i huseierenes landsforbund og abonnere på vi i villa?

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

2,5 mil sør. Går buss hundre m unna stuedøren så blir kanskje mer effektiv pendling enn inne i byen.

Så nå gleder jeg meg til juli når vi kan flytte inn.

Skrevet

Gratulerer med nytt hus, Nerdens mus! Huseiernes landsforbund vet jeg ikke noe om, men Norsk Hageselskap er et fint medlemskap synes jeg. Fine månedlige blader!

Gjest sug lut
Skrevet

Gratulerer med nytt hus, så flott det høres ut!

Skrevet

Se der, hva var det vi sa? Is i magen og så kommer drømmehuset..:) gratulerer mye. Kos deg med pipa, og husk å kjøp ved.

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Se der, hva var det vi sa? Is i magen og så kommer drømmehuset..:) gratulerer mye. Kos deg med pipa, og husk å kjøp ved.

Ja har jo to vedovner så ved trenger jeg.

Skrevet

Gratulerer med hus! Fantastisk bra :-)

Skrevet

Da har jeg gjeld til pippa, men pippen kommer komplett med enebolig og hage o lykke.

Ellers har dagen vært en slik dag man bare skulle sovet gjennom.

Junior badet iPhonen mens jeg kledde på meg i morgest. Hun jeg jobber med på bacheloren kom aldri. Alt jg har gjort i dag har måttet gjøres to ganger fordi jeg ikke får det rett første gang. Måtte vel til så når Junior blir så gammel a han ser på boliglån kan jeg fortelle hm om dagen som begynte med druknet mobil og endte med milliongjeld.

Nevnte jeg at huset mitt har

4 soverom.

2 stuer

1 kjøkken

1 vaskerom

1 do

Et bad trenger oppusing

2000kvadrat meter tomt

Garasje

Roser i hagen

Hundegård i hagen

Trapp ( det hadde ikke forige huset vi bydde på)

Nevnte jeg at vi ikke var på den opprinelige visningen fordi vi ikke ville hatt råd hvis det gikk bare litt over prisantydningen.

Dette er det beste huset vi har sett av de 15 husene vi har rukket å se.

Gratulerer!!!!

Og hva gjelder HL (Huseiernes Landsforbund) så har du krav på 1 time gratis bistand fra advokat og 20 % avlsag på resten av regningen. La oss nå inderlig håpe at du aldri får bruk for det, men det kan også brukes til f.eks å skrive ektepakt, testament, overføre arv osv... sorry, der var jeg plutselig på jobben gitt...

Gratulerer igjen!!!

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Gratulerer med hus!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...