Gå til innhold

Flere med forferdelige drømmer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i 3 trimester. Drømmer masse om utroskap og rare ting. Drømte at jeg hadde sex med hunden min( en chihuahua ) og at det skjedde rare ting mellom meg og min datter! De er jo det som betyr mest for meg over alt i verden. Dette er jo helt forferdelig for meg og jeg skammer meg så utrolig mye! Vokner og er livredd også går det opp for meg at det bare er drømmer. Så kommer angsten:( huff..

Anonym poster: 0c443160f38f90af40785ba100b0d220

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også hatt masse syke drømmer. Er visst helt vanlig. Mye sex og mareritt i mine drømmer.

Anonym poster: acfc3ad7c72e76f23b2de24ba3f78d2d

Skrevet

Joda, her er det også katastrofescenarioer til den store gullmedalje, masse syke ting, og masse masse sex. Var slik sist jeg var gravid også, men kanskje litt mer fæle ting nå. Mere maretitt, men de værste drømmene var før 3 timester, nå er det mest sykt og sex...

Anonym poster: d2f3a3ccc21d405adb7387b74278c21b

Skrevet

Hehe huff. Godt og høre vi er flere. Hvordan bearbeider dere drømmene? Jeg føler så stor skam at jeg har problemer med å se dattera mi i øyene:( En drøm er jo bare en drøm og man kan jo forsåvidt ikke noe for dem. Men man blir jo redd for at drømmen er en selv om dere skjønner:/

Skrevet

Huff ja:( er gravid med nr 2 i uke 21. Har allerede drømt mye rart ift fødsel. Fødte en vase bl.a. Hadde også et forferdelig mareritt om at samboer skulle bli satt i fengsel for noe han ikke hadde gjort på livstid. Våknet av at jeg strigråt:( Vanskelig å sove etter slike drømmer. Har også drømt at det skjer ulykker med jenta mi på 2 år, men heldigvis ikke noe alvorlig.

Håper jeg unngår mareritt, men er forberedt på mange rare drømmer om fødsel.

Synes drømmene er lette å tolke. Er ofte man drømmer om ting man er redd for, redd for å miste, store hendelser etc. Kan ikke ha dårlig samvittighet for drømmene sine. Er jo hjernen som prøver å bearbeid det enn opplever og føler. Men forstår hvordan HI føler det.

Anonym poster: 72b570c0d79eb3dfa37dab9bb40df17d

Skrevet

Jeg er ikke gravid, men drømmer alltid mye.

For et par netter siden drømte jeg at mannen min hadde funnet seg en annen....MANN! Det er bare fullstendig utenkelig. Men jeg var rasende da jeg våknet. Hadde puls opp i hundre og adrenalinet pumpet.

Hadde jeg ikke kommet på så fort at det var en drøm, så tror jeg han hadde fått seg en lusing! Haha.

Har ikke turt å fortelle han om drømmen;)

Anonym poster: 2244cff201ec82618e473d53de3d7649

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...