Gå til innhold

Det føles så urettferdig....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner jeg bryter mer og mer sammen for hver dag jeg møter på strålende gravide damer mens jeg selv ikke fikk være gravid lengre enn 10 uker. Savnet etter den lille som ikke skulle få bli er så stort og smertefullt. Jeg bare måtte få dette ut til noen. Jeg klarer ikke prate om dette til mannen min eller familien min da jeg føler de ikke ville forstå uansett smerten av å miste et barn selv om det bare var tidlig i graviditeten. Jeg elsket det jo allerede...

 

Anonym poster: b769ce00c6d8d74ddd7aea1fe391bd14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg kjenner jeg bryter mer og mer sammen for hver dag jeg møter på strålende gravide damer mens jeg selv ikke fikk være gravid lengre enn 10 uker. Savnet etter den lille som ikke skulle få bli er så stort og smertefullt. Jeg bare måtte få dette ut til noen. Jeg klarer ikke prate om dette til mannen min eller familien min da jeg føler de ikke ville forstå uansett smerten av å miste et barn selv om det bare var tidlig i graviditeten. Jeg elsket det jo allerede...

 

Anonym poster: b769ce00c6d8d74ddd7aea1fe391bd14

 

forstår det godt, har det sånn selv.. 5års prøving, 3 s.a ... null barn...

 

Anonym poster: 90ec264081252cb00aff5a3fe3d9bee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det er klart du sørger. Og det er lov! Og det er vanskeleg å snakke om det. Har opplevd det same så altfor mange gangar. Ta tida til hjelp....og prøv igjen om du orkar. Det kan godt gå bra neste gang!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei

 

Vi mistet i uke 12 sommeren 2012, og i uke 5 i oktober samme året. Nå er jeg gravid igjen i uke 20. Denne gangen ser alt fint ut og vi venter en liten jente. Jeg skjønner godt hvordan du har det, og håper det ordner seg for deg så snart som mulig.

Klem til deg

 

Anonym poster: b535617525a41f01b8ef74540cb20a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...