Gå til innhold

Hvor finner jeg stømpebukser til gutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lett mange plasser på nett, men størrelsene slutter på 98/104... Er det ikke meningen at eldre barn skal bruke strømpebukse da liksom....

Anonym poster: 7a439be752d6eac847ec0d5668417456

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste begynner vel å bruke stilongs? Altså uten føtter. Jeg synes ihvertfall det er mye greiere til store barn som leker mye ute. Det er greiere å bytte våte sokker enn å måtte skrelle av hele habitten for å bytte strømpebukse som er våt ytterst på tærne ;)

Anonym poster: efe3ce2d7b7b7d871f894cba9d0dfbd1

Skrevet

Reflex har det på barnas hus. Salg der nå 4 for 100. Går helt opp til hvertfall 8år.

Anonym poster: d664e200de8debf9f16b88469091e47d

Skrevet

Jeg slet med å finne strømpebukser til gutt allerede i str 86/92.. Kun stillongs, eller jentestrømpebukser. ALT bortover veggen på butikkene var rosaprikkete til laaangt opp i størrelsene. Jeg gav etter til slutt og kjøpte stilongs, og må si jeg er minst like fan av det.. gutten (som er litt over 2) er ikke så glad i strømpebukser med fot lenger heller så da gikk det seg til av seg selv.

Anonym poster: 73b591e278e2c9ec0a2e7ab48021844f

Skrevet

De fleste begynner vel å bruke stilongs? Altså uten føtter. Jeg synes ihvertfall det er mye greiere til store barn som leker mye ute. Det er greiere å bytte våte sokker enn å måtte skrelle av hele habitten for å bytte strømpebukse som er våt ytterst på tærne ;)

Anonym poster: efe3ce2d7b7b7d871f894cba9d0dfbd1

Jeg finner ikke stillongs jeg, bare strømpebukse med fot.....

Gutten min har noen stillongs som begynner å bli for små(så jeg har nå fått tak i en gang), men jeg finner ingen steder som har lenger. Fant i store størrelser på Cubus, men til de små, bare med fot.

Men strømpebukser er det godt utvalg av de fleste steder. Cubus, Name it, Obs, Lindex, Barnas Hus(4 for 100 kr nå)

Anonym poster: 4a0a1e522c95ce674ec90a2b85c04db1

Skrevet

Pierre robert på matbutikken har også mørkeblå strømpebukse. Ang stilongs så er de ofte ull, det får man over alt i alle strl. Strømpebukser blir ofte bomull har jeg erfart.

Anonym poster: d664e200de8debf9f16b88469091e47d

Skrevet

Jeg er mye mer glad i stilongs og sokker. Stilongsen kan brukes et par dager mens sokkene kan skiftes hver dag, stilongsen trenger ikke kastes (eller stoppes) om sokkene får hull på tåa, de trenger ikke å kle av seg alle klær hvis de blir våte på tærne og gutter bruker ikke skjørt så strømpebukser er ikke nødvendig for at fotplagg og benplagg skal matche. Jeg synes derfor det er mye mer praktisk å kle gutt enn jente. Men jeg har aldri tenkt på at det er vanskelig å finne noen av delene så lenge du godtar bomull. Det er mindre utvalg til gutter enn jenter, men det føler jeg gjelder generelt. Men kanskje jeg bare ikke har oppdaget det siden jeg ikke har lett.

Anonym poster: 6a9a24e4fea9a545526010161c9f0985

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...