Anonym bruker Skrevet 25. april 2013 #1 Skrevet 25. april 2013 som overrasket meg fullstendig i fjor og kjøpte sykkel til meg En relativt dyr sykkel. Problemet mitt er at den er for stor til meg. Den er med stang og jeg greier ikke stå skrevs over sykkelen uten at den må stå skjevt under meg. Den ble ikke byttet i fjor, det går selvsagt fint for meg å sykle på den. Eneste den er veldig upraktisk ved av- og påstiging. Har litt lyst til å kjøpe meg en sykkel som er litt mer tilpasset meg, gjerne egentlig en dameutgave. Da det eneste jeg gjør er å sykle med guttungen rundt omkring. Er det ufint av meg å kjøpe en sykkel som passerm eg bedre. Min mann kan bruke den jeg fikk av min far. I utgangspunktet er ikke det noe problem at min mann bruker sykkelen, jeg har en veldig raus far. Men føler litt på at jeg er utakknemlig om jeg gjør det sånn. Ikke har vi supergod råd heller. Men vurdere å se om jeg kan finne noe brukt. Min mann er flink å "mekke" sykler. Anonym poster: 5e74ec14d3407236263846ddd459d37a
Anonym bruker Skrevet 25. april 2013 #2 Skrevet 25. april 2013 Nei hvorfor skulle det være det? Hadde bare sagt det som var sant til min far om han spurte. Ikke behagelig og ha en sykkel som er for stor, så det beste er jo og prøve sykkel før man kjøper en :-) Anonym poster: 939b01174c09141dee539f006871b9ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå