Gå til innhold

2,5åringen nekter å klippe seg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips?

Hun ser ut som en kråke med sine krøllete lokker, fortsatt litt sånn babyhår aktig. Får en del av d i hårstrikk men det blir ikke så bra:(

Men hun er jo for all del skjønn :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville latt være å klippe, men da må hun gre håret morgen og kveld uten dramarama selv om det lugger.

Rufsete barn er nydelig :-)

Skrevet

Hehe, trassalderen ja... Her har det vært badenekt til og fra en god stund, børstenekt (med det resultat at det blir veldig flokete....), MÅTTE klippe litt i krøllene, fikk gjort det mens han sto og sølte og lekte med vann i vasken, feiet over med saksa! Glem frisør.... Kanskje senere, nå er det meste NEEEI, VIL IKKE!

Anonym poster: 0dffa0978fcbd8839eb547cb5cb1d87e

Skrevet

Det hun måtte like på tv og en is eller noe som får henne til å sitte helt i ro i noen minutter mens du snikklipper litt på henne.

Skrevet

Jeg pleier å ordne håret hennes om morningen under frokosten, da kan jeg gjøre akkurat hva jeg vil, og så lenge jeg vil :) Kanskje du får klippet det under kveldsen etter et bad så ikke hårene går i maten? :)

Skrevet

Det gjør igrunn ikke noe for min del men har fått så mange kommentarer. Redd hun skal høre d!

Tør ikke klippe selv, aner ikke hva godt jeg kan gjøre m det ;)

Skrevet

Ta henne med til en barnefrisør. De er proffe, og ungene synes det er spennende + har mer respekt for folk de ikke kjenner :-) Kunne aldri klipt hår selv - klarer knapt å klippe et ark rett...

Anonym poster: 605557bca73fa079701133249dae3cc4

Skrevet

Har prøvd tre barnefrisører og det har gått skeis alle gangene. Har prøvd m egen DVD, salong m DVD og mye moro. Til og m godterier funker ikke her i gården!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...