Gå til innhold

Uff...hvorfor må det være mat overalt?


MillaLilla

Anbefalte innlegg

På radioen er det reklame for mat, på nettavisene er det bilder av mat, på TV er det matprogrammer, på facebook legger folk ut bilder av det de har til middag, til og med e-postene jeg abonnerer på fra BabyCenter og andre gravidsider har alltid noe om mat i seg.

 

Men jeg kaster jo nesten opp bare jeg tenker på annen mat enn tørr kjeks, druer og eplebrus! Om en måned fyller jeg tolv uker og da skal dette visstnok gå over, men akkurat nå virker det som en evighet til. Mon tro om noen merker hvis jeg går i dvale og ikke dukker opp igjen før dette er over?

 

Flere som er fortvilte over disse graviditetssymptomene? (Og over det utrolig hensynsløse samfunnet som dytter på oss kvalmetriggere over alt? ;) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest flykræsj

Motsatt her! Ikke det spor kvalm, men suuuulten. Er også irritert på matskriverier og reklamer alle veier. Blir så fristet... Drømmer om mat om natta og snoker i skapet på kvelden :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motsatt her! Ikke det spor kvalm, men suuuulten. Er også irritert på matskriverier og reklamer alle veier. Blir så fristet... Drømmer om mat om natta og snoker i skapet på kvelden :(

 

Hehe, jeg har det på samme måte:p bare at jeg er ufattelig kvalm og føler det eneste som hjelper er å spise...:s drømmer om mat jeg ikke har spist mye av før, som hamburgere gu så mange hamburger drømmer jeg har hatt! Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Motsatt her! Ikke det spor kvalm, men suuuulten. Er også irritert på matskriverier og reklamer alle veier. Blir så fristet... Drømmer om mat om natta og snoker i skapet på kvelden :(

 

Hehe, jeg har det på samme måte:p bare at jeg er ufattelig kvalm og føler det eneste som hjelper er å spise...:s drømmer om mat jeg ikke har spist mye av før, som hamburgere gu så mange hamburger drømmer jeg har hatt! Hehe

 

Ikke snakk om burger engang!! Drømmer om BigMac, og det er noe jeg ALDRI spiser til vanlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det opp og ned. Helt merkelig! Ene dagen kan jeg dytte i meg alt jeg finner, mens andre dager spyr jeg rett ut av å bare tenke på mat! Idag er det en "jeg-hater-mat" dag. Ugg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det helt motsatt, blir så kvalm av all den maten overalt, for ikke å snakke om hvor mye mat det lukter av folk rundt omkring. ÆSJ,hehe! Her går det i knekkebrød med en tynn skive hvitost til nød...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...