Anonym bruker Skrevet 24. april 2013 #26 Skrevet 24. april 2013 Hurra....? Er det virkelig vits i å feie at mannen du valgte som far til dine barn ikke får se de lenger? Anonym poster: 8d1f4ee190f756569264da51039b2723 Er forsåvidt enig med anonym her. Skjønner at det er godt å bli kvitt noe som kan være en potensiell fare for HI og barna hennes sin del. Men, å gå til det steget å rope hurra for at barna ikke har en pappa lenger synest jeg bare er trist. Hvordan blir det med farmor og farfar, tanter og onkler og annen familie på fars side? Er det hurra for at de og er borte eller har barna fortsatt kontakt med dei? Nei, ufattelig trist at det finnes foreldre som er så udugelige at barna må skjermes fullstendig fra dem. Ikke akkurat noe å rope hurra for... Anonym poster: aef04b02c1fc26ab5a5476f42eaeda77 Hvis far hypotetisk sett for eksempel har banket og voldtatt mor foran barna, og i lang tid seksuelt misbrukt barna, så ville du kanskje tenkt annerledes..? Nå vet jeg ikke hva HI's historie er, men det er nok forferdelig hardt for barn og voksne å leve i konstant redsel... Nå kan de nok leve igjen. Jeg har som sagt ikke problemer med å skjønne lettelsen med å komme vekk fra helvete hun har vært igjennom og trygghetsfølelsen hun har fått ifm dommen. Men, jeg synest likefullt det er trist at noen er så inkompetente og behandler familien sin så ille at det må en dom til for at dei skal bli trygg. Jeg synest og det er trist at disse barna nå mister halve familien sin, farmor og farfar, tante og onkler samt annen familie på farsiden. Som HI selv skriver så har hun holdt sammen med denne mannen i mange år. Så det er ikke snakk om barn som har kommet til ved voldtekt eller lignende. Men, barn som har vært ønsket. Dermed regner jeg med at hans familie har vært en del av barnas liv. Det er tross alt kun en tapende part i alle slike saker og det er barna. De er trygge nå, men jeg synest alikavel det er trist. Derfor synest jeg ikke det er rett å feire med kaker og hurrarop. Anonym poster: aef04b02c1fc26ab5a5476f42eaeda77
Anonym bruker Skrevet 24. april 2013 #27 Skrevet 24. april 2013 Hurra....? Er det virkelig vits i å feie at mannen du valgte som far til dine barn ikke får se de lenger? Anonym poster: 8d1f4ee190f756569264da51039b2723 Er forsåvidt enig med anonym her. Skjønner at det er godt å bli kvitt noe som kan være en potensiell fare for HI og barna hennes sin del. Men, å gå til det steget å rope hurra for at barna ikke har en pappa lenger synest jeg bare er trist. Hvordan blir det med farmor og farfar, tanter og onkler og annen familie på fars side? Er det hurra for at de og er borte eller har barna fortsatt kontakt med dei? Nei, ufattelig trist at det finnes foreldre som er så udugelige at barna må skjermes fullstendig fra dem. Ikke akkurat noe å rope hurra for... Anonym poster: aef04b02c1fc26ab5a5476f42eaeda77 Hvis far hypotetisk sett for eksempel har banket og voldtatt mor foran barna, og i lang tid seksuelt misbrukt barna, så ville du kanskje tenkt annerledes..? Nå vet jeg ikke hva HI's historie er, men det er nok forferdelig hardt for barn og voksne å leve i konstant redsel... Nå kan de nok leve igjen. Jeg har som sagt ikke problemer med å skjønne lettelsen med å komme vekk fra helvete hun har vært igjennom og trygghetsfølelsen hun har fått ifm dommen. Men, jeg synest likefullt det er trist at noen er så inkompetente og behandler familien sin så ille at det må en dom til for at dei skal bli trygg. Jeg synest og det er trist at disse barna nå mister halve familien sin, farmor og farfar, tante og onkler samt annen familie på farsiden. Som HI selv skriver så har hun holdt sammen med denne mannen i mange år. Så det er ikke snakk om barn som har kommet til ved voldtekt eller lignende. Men, barn som har vært ønsket. Dermed regner jeg med at hans familie har vært en del av barnas liv. Det er tross alt kun en tapende part i alle slike saker og det er barna. De er trygge nå, men jeg synest alikavel det er trist. Derfor synest jeg ikke det er rett å feire med kaker og hurrarop. Anonym poster: aef04b02c1fc26ab5a5476f42eaeda77 Tror ikke du har noen forutsetning for å skjønne eller sette seg inn i en slik situasjon så vær så snill å ikke svar noe mer i tråden. HI Anonym poster: 00f296a4baf007c7dd77bfee60388404
Gjest yrild Skrevet 24. april 2013 #28 Skrevet 24. april 2013 Hurra....? Er det virkelig vits i å feie at mannen du valgte som far til dine barn ikke får se de lenger? Anonym poster: 8d1f4ee190f756569264da51039b2723 Er du dust? Hvis du kjenner noen som har vært i en slik situasjon, så er det det dummeste spørsmålet jeg har hørt på lenge!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2013 #29 Skrevet 24. april 2013 Hurra....? Er det virkelig vits i å feie at mannen du valgte som far til dine barn ikke får se de lenger? Anonym poster: 8d1f4ee190f756569264da51039b2723 Er forsåvidt enig med anonym her. Skjønner at det er godt å bli kvitt noe som kan være en potensiell fare for HI og barna hennes sin del. Men, å gå til det steget å rope hurra for at barna ikke har en pappa lenger synest jeg bare er trist. Hvordan blir det med farmor og farfar, tanter og onkler og annen familie på fars side? Er det hurra for at de og er borte eller har barna fortsatt kontakt med dei? Nei, ufattelig trist at det finnes foreldre som er så udugelige at barna må skjermes fullstendig fra dem. Ikke akkurat noe å rope hurra for... Anonym poster: aef04b02c1fc26ab5a5476f42eaeda77 Hvis far hypotetisk sett for eksempel har banket og voldtatt mor foran barna, og i lang tid seksuelt misbrukt barna, så ville du kanskje tenkt annerledes..? Nå vet jeg ikke hva HI's historie er, men det er nok forferdelig hardt for barn og voksne å leve i konstant redsel... Nå kan de nok leve igjen. Jeg har som sagt ikke problemer med å skjønne lettelsen med å komme vekk fra helvete hun har vært igjennom og trygghetsfølelsen hun har fått ifm dommen. Men, jeg synest likefullt det er trist at noen er så inkompetente og behandler familien sin så ille at det må en dom til for at dei skal bli trygg. Jeg synest og det er trist at disse barna nå mister halve familien sin, farmor og farfar, tante og onkler samt annen familie på farsiden. Som HI selv skriver så har hun holdt sammen med denne mannen i mange år. Så det er ikke snakk om barn som har kommet til ved voldtekt eller lignende. Men, barn som har vært ønsket. Dermed regner jeg med at hans familie har vært en del av barnas liv. Det er tross alt kun en tapende part i alle slike saker og det er barna. De er trygge nå, men jeg synest alikavel det er trist. Derfor synest jeg ikke det er rett å feire med kaker og hurrarop. Anonym poster: aef04b02c1fc26ab5a5476f42eaeda77 Tror ikke du har noen forutsetning for å skjønne eller sette seg inn i en slik situasjon så vær så snill å ikke svar noe mer i tråden. HI Anonym poster: 00f296a4baf007c7dd77bfee60388404 Jeg skal gi meg. Men, på et åpent fellesforum finnest det folk med forskjellig bakgrunn, opprinnelse, alder osv. Dermed så vil det være forskjellige meninger ute å går. Skjønner du ønsker alle skal juble med deg. Dette klarer dessverre ikke jeg siden jeg sitter selv i barna dines situasjon der jeg er oppvokst på hemmelig adresse pga voldelig far. Men, savnet etter en pappa og farmor og farfar har alltid vært til stede. Og kommer alltid til å være der. Jeg har som sagt tidligere full sympati, og jeg skal gi meg. Men, synest fortsatt det er trist... Anonym poster: aef04b02c1fc26ab5a5476f42eaeda77
Anonym bruker Skrevet 24. april 2013 #30 Skrevet 24. april 2013 Hurra....? Er det virkelig vits i å feie at mannen du valgte som far til dine barn ikke får se de lenger? Anonym poster: 8d1f4ee190f756569264da51039b2723 Er forsåvidt enig med anonym her. Skjønner at det er godt å bli kvitt noe som kan være en potensiell fare for HI og barna hennes sin del. Men, å gå til det steget å rope hurra for at barna ikke har en pappa lenger synest jeg bare er trist. Hvordan blir det med farmor og farfar, tanter og onkler og annen familie på fars side? Er det hurra for at de og er borte eller har barna fortsatt kontakt med dei? Nei, ufattelig trist at det finnes foreldre som er så udugelige at barna må skjermes fullstendig fra dem. Ikke akkurat noe å rope hurra for... Anonym poster: aef04b02c1fc26ab5a5476f42eaeda77 Hvis far hypotetisk sett for eksempel har banket og voldtatt mor foran barna, og i lang tid seksuelt misbrukt barna, så ville du kanskje tenkt annerledes..? Nå vet jeg ikke hva HI's historie er, men det er nok forferdelig hardt for barn og voksne å leve i konstant redsel... Nå kan de nok leve igjen. Jeg har som sagt ikke problemer med å skjønne lettelsen med å komme vekk fra helvete hun har vært igjennom og trygghetsfølelsen hun har fått ifm dommen. Men, jeg synest likefullt det er trist at noen er så inkompetente og behandler familien sin så ille at det må en dom til for at dei skal bli trygg. Jeg synest og det er trist at disse barna nå mister halve familien sin, farmor og farfar, tante og onkler samt annen familie på farsiden. Som HI selv skriver så har hun holdt sammen med denne mannen i mange år. Så det er ikke snakk om barn som har kommet til ved voldtekt eller lignende. Men, barn som har vært ønsket. Dermed regner jeg med at hans familie har vært en del av barnas liv. Det er tross alt kun en tapende part i alle slike saker og det er barna. De er trygge nå, men jeg synest alikavel det er trist. Derfor synest jeg ikke det er rett å feire med kaker og hurrarop. Anonym poster: aef04b02c1fc26ab5a5476f42eaeda77 Tror ikke du har noen forutsetning for å skjønne eller sette seg inn i en slik situasjon så vær så snill å ikke svar noe mer i tråden. HI Anonym poster: 00f296a4baf007c7dd77bfee60388404 Jeg skal gi meg. Men, på et åpent fellesforum finnest det folk med forskjellig bakgrunn, opprinnelse, alder osv. Dermed så vil det være forskjellige meninger ute å går. Skjønner du ønsker alle skal juble med deg. Dette klarer dessverre ikke jeg siden jeg sitter selv i barna dines situasjon der jeg er oppvokst på hemmelig adresse pga voldelig far. Men, savnet etter en pappa og farmor og farfar har alltid vært til stede. Og kommer alltid til å være der. Jeg har som sagt tidligere full sympati, og jeg skal gi meg. Men, synest fortsatt det er trist... Anonym poster: aef04b02c1fc26ab5a5476f42eaeda77 Vi har grått nok. Barna har grått i mange år og vært triste, redde og engstelige i mange år. Hvorfor? Fordi de er redd for å måtte dra til pappa på samvær. I dag er vi alle glade og ja vi JUBLER høyt! Vil de savne en far som slo dem gul og blå, som knakk den ene fortanna, som dytta ned trappa, som lugga, som slo blåveis? Nei. De er GLADE i dag for nå er de trygg! HI Anonym poster: 00f296a4baf007c7dd77bfee60388404
Anonym bruker Skrevet 24. april 2013 #31 Skrevet 24. april 2013 Logger av nå. Vil ikke måtte forsvare meg eller dele mer. Ville dele min glede i en vanskelig situasjon og takk til alle som har gledet seg med oss. Men jeg orker ikke bli trampet på. Jeg er ferdig med det. HI Anonym poster: 00f296a4baf007c7dd77bfee60388404
Caprica Skrevet 24. april 2013 #32 Skrevet 24. april 2013 Gratulerer HI :-) Leit at du får så mye pes! Skjønner godt at dere feirer, du og barna kan kjenne dere tryggere nå. Hipp hurra!
Heltefrøken Skrevet 24. april 2013 #33 Skrevet 24. april 2013 Huff kjære Hi! Skjønner deg godt Skjønner godt du vil feire tryggheten til barna dine:) Det betyr jo ikke at man feirer at barna har en voldelig far og mister familie ! Synes dere skal feire og kose dere med god samvittighet for en utrolig lettelse:) hurra sier jeg også for deg som kom deg ut av det . Hurra for at du er en fantastisk mamma som kjemper og vinner for barna dine skulle vært flere som deg:)) Lykke til med fremtiden ))
Tauriel Skrevet 24. april 2013 #34 Skrevet 24. april 2013 Gratulerer HI Jeg feiret selv da X-en ble utvist og forlot landet Så feir seieren med god samvittighet med barna dine
mamma_bergen Skrevet 24. april 2013 #35 Skrevet 24. april 2013 Hurra....? Er det virkelig vits i å feie at mannen du valgte som far til dine barn ikke får se de lenger? Anonym poster: 8d1f4ee190f756569264da51039b2723 Er forsåvidt enig med anonym her. Skjønner at det er godt å bli kvitt noe som kan være en potensiell fare for HI og barna hennes sin del. Men, å gå til det steget å rope hurra for at barna ikke har en pappa lenger synest jeg bare er trist. Hvordan blir det med farmor og farfar, tanter og onkler og annen familie på fars side? Er det hurra for at de og er borte eller har barna fortsatt kontakt med dei? Nei, ufattelig trist at det finnes foreldre som er så udugelige at barna må skjermes fullstendig fra dem. Ikke akkurat noe å rope hurra for... Anonym poster: aef04b02c1fc26ab5a5476f42eaeda77 Hvis far hypotetisk sett for eksempel har banket og voldtatt mor foran barna, og i lang tid seksuelt misbrukt barna, så ville du kanskje tenkt annerledes..? Nå vet jeg ikke hva HI's historie er, men det er nok forferdelig hardt for barn og voksne å leve i konstant redsel... Nå kan de nok leve igjen. Jeg har som sagt ikke problemer med å skjønne lettelsen med å komme vekk fra helvete hun har vært igjennom og trygghetsfølelsen hun har fått ifm dommen. Men, jeg synest likefullt det er trist at noen er så inkompetente og behandler familien sin så ille at det må en dom til for at dei skal bli trygg. Jeg synest og det er trist at disse barna nå mister halve familien sin, farmor og farfar, tante og onkler samt annen familie på farsiden. Som HI selv skriver så har hun holdt sammen med denne mannen i mange år. Så det er ikke snakk om barn som har kommet til ved voldtekt eller lignende. Men, barn som har vært ønsket. Dermed regner jeg med at hans familie har vært en del av barnas liv. Det er tross alt kun en tapende part i alle slike saker og det er barna. De er trygge nå, men jeg synest alikavel det er trist. Derfor synest jeg ikke det er rett å feire med kaker og hurrarop. Anonym poster: aef04b02c1fc26ab5a5476f42eaeda77 Ja,det er jæ** trist at ungene nå kan feire at de er trygg fra far som mishandler.
Gjest lillesolstråla Skrevet 24. april 2013 #36 Skrevet 24. april 2013 Jeg gratulerer og roper høyt hurra for dere!!! Lykke til videre kjære dere!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2013 #37 Skrevet 24. april 2013 Logger av nå. Vil ikke måtte forsvare meg eller dele mer. Ville dele min glede i en vanskelig situasjon og takk til alle som har gledet seg med oss. Men jeg orker ikke bli trampet på. Jeg er ferdig med det. HI Anonym poster: 00f296a4baf007c7dd77bfee60388404 Vill bare sende deg en klem å si gratulerer. Kos deg i kveld når ungene har lagt seg å tenk at du har gjort det rette. Anonym poster: 3192823dbed29334391bd2e480f70a38
Gjest sussie77 Skrevet 24. april 2013 #38 Skrevet 24. april 2013 Gratulerer!! Så bra Lykke til videre!
Gjest meg&mini Skrevet 24. april 2013 #39 Skrevet 24. april 2013 Gratulerer så masse HI:D Kan ikke forestille meg den lettelsen du og barna dine må føle nå. Ble rørt av historien din og er glad for at dere fikk en lykkelig slutt. Ønsker dere kun det beste og håper dere fra nå av kun for fine minner. Klem til deg
Mamsemums Skrevet 24. april 2013 #40 Skrevet 24. april 2013 Jeg roper hurra og gleder meg sammen med deg HI! Gode tanker sendes til deg og barna dine, ønsker dere en god vår og sommer!
Gjest Hercule Poirot Skrevet 24. april 2013 #41 Skrevet 24. april 2013 At far, mildest talt, er en dust, er nok ikke det HI og ungene feirer. Og jeg tror at HI her er et menneske med så godt utviklet menneskesyn at hun nok vet at fars familie har mistet noen, og jeg vil tro hun har noen tanker om det, særlig på sine barns vegne som selvfølgelig også nok vet at de har mistet noen. Men har man vært utsatt for vold og mishandling over tid, levd i frykt og med en evig utrygghet, så forstår jeg godt at HI feirer sin nye trygghet i dag. At mannen skulle forvandle seg så radikalt som det ser ut til at han har gjort, se det kunne hun ikke forutse, og med den lille innsikten HI har gitt oss i denne saken, så er jeg sikker på at hun har gjort det rette og beste for barna sine. Hun gir jo også inntrykk av at barna har fryktet faren, og hvis det da ikke er grunn til å feire at de nå er trygge, så vet jeg ikke riktig hva som skal til for å feire. Fra mitt ståsted er det eneste riktige her å feire og juble sammen med HI. Lykke til i ditt nye liv, HI!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2013 #42 Skrevet 24. april 2013 Hurra, HI! Jeg jubler med deg og barna! Nå begynner deres nye liv!! Lykke til på veien! Heier på deg, sterke flotte kvinne!! Anonym poster: f9a16447764666a51ec3bff153d9dd59
Gjest skogskaninen Skrevet 24. april 2013 #43 Skrevet 24. april 2013 Ble skikkelig rørt av historien din og at du har kjempet og vunnet! Gleder meg på dine og barna dine sine vegne, hurra!!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2013 #44 Skrevet 24. april 2013 Gratulerer så mye HI. Du og barna dine har all grunn til å feire, så for all del ikke hør på denne negative frøkna over her. Jeg har selv vokst opp med å se min mor bli banket gul og blå hver eneste dag, bli kastet ned trapper og truet på livet gang på gang. Og når han gikk lei av det, så var det visst moro å bruke oss barna som bokseputer. Og som om ikke det var nok så prøvde han å ta livet av både min mor, søsken og meg når vi endelig kom oss unna. Han endte til slutt i fengsel i flere år p.g.a. drapsforsøk, vi måtte flytte bort fra venner og familie, men det var det verdt for å endelig kunne leve igjen. Skjønner så godt at du feirer nå, og det har du all grunn til. Ønsker deg det beste for fremtiden, og sender en klem. Anonym poster: 194e6e33d37c2c5251fa8b7ac77e3e68
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 24. april 2013 #45 Skrevet 24. april 2013 Jeg sier som de andre: Gratulerer så mye til deg og barna dine Jeg ønsker dere et langt og lykkelig liv, og jeg håper alt det vonde nå kan bli lagt bak dere sånn at det med tiden kun blir et vagt minne. Ta vare på hverandre
Gjest FinogFjong Skrevet 24. april 2013 #47 Skrevet 24. april 2013 Gratulerer til dere alle! Etter å ha jobbet med familier utsatt for ulike traumer, trusler og vold i flere år, vet jeg noe om hvor tung en slik tilværelse er for de som er utsatt. Jeg vet også noe om hvor vanskelig det er å komme seg unna trusler fra tunge kriminelle eller religiøse miljøer og sekter kan være. Det umuliggjør en normal tilværelse, så klapp på skuldra til deg og ungene dine! Dere har vært svært sterke og modige! Nå går det bare en vei for dere!
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 24. april 2013 #48 Skrevet 24. april 2013 Roper Hurra sammen med deg Ønsker dere alt godt i fremtiden!
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. april 2013 #49 Skrevet 24. april 2013 Så bra! Skal mer til for å være far, heldigvis. Kos dere, du og barna!
skinnfilla Skrevet 24. april 2013 #50 Skrevet 24. april 2013 Gratulerer masse til deg og barna dine!! så godt at dere er trygge! Eksen din fortjener å bli kastet naken oppi en container med knappenåler.... Måtte han brenne lenge og vel i helvete !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå