MammantilNurket Skrevet 24. april 2013 #1 Skrevet 24. april 2013 Da har vi kommet oss greit i orden i Suburbia. Stas med fred og ro og bitteliten hageflekk ... ok litt kjedelig er det her, men jeg overlever. Hyggelige naboer og alt det der ... for all del, Men hva er greia med at en stor andel av naboene har fyllt opp den knøttlille hageflekken med en diger trampoline? Trampolinen er nesten større enn hagen! Det ser jo helt dust ut Er trampoline påkrevd når man har barn? Følger trampoline med? "Her har du junior med trampoline på kjøpet", liksom? Joda, trampoline er kjempegøy, men jeg gidder ikke å forsake tulipaner, små rosebusker, urter og rhododendron for at Nurket skal sprette opp og ned på en plastmatte i tide og utide - for så å ramle ned og brekke armer og ben. (Ser for meg hvordan jeg med stor stråhatt, Gucci-solbriller og rosa hagehansker går og beskjærer roser mens jeg drikker bobbliss *sukk*) En annen ting: det ser jo alt annet enn fresht ut vinterstid med trampolineskjelettet i hagen - minner litt om et tørkestativ som har hatt alvorlige landingsproblemer. Kjenner veldig på at jeg IKKE VIL HA TRAMPOLINE!!! Dessuten frykter jeg at vi kan få en haug av barn som ikke tilhører oss Inn i hagen fordi de vil hoppe trampoline - SKREKK OG JAMMER!! Blir trampolinen nok en brus-taco-kamel som jeg må gafle i meg som småbarnsmor? Noen med trampolinekompetanse her? Noen som har klart å unngå et blått monster i hagen?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2013 #2 Skrevet 24. april 2013 Tror nok du vil få deg mer enn èn overraskelse når du får barn og dette barnet vokser til Morsomt skrevet, men du er litt naiv Anonym poster: ddd1e1f9608ed301ec3ee56e9dad1551
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 24. april 2013 #3 Skrevet 24. april 2013 Trampoline er noe jeg aldri vil vike på. Det er stygt, det er bråkete og det er irriterende. Jeg svelgte mine kameler med Hello Kitty og der går grensa
MammantilNurket Skrevet 24. april 2013 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2013 Trampoline er noe jeg aldri vil vike på. Det er stygt, det er bråkete og det er irriterende. Jeg svelgte mine kameler med Hello Kitty og der går grensa Da kommer jeg til å stå på mitt; ingen trampoline ger i gården!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2013 #5 Skrevet 24. april 2013 Jeg hadde gått for et lite svømmebasseng! Anonym poster: 0ea4b7ef75dff0f8f7c85b0eb9bd6c2b
MammantilNurket Skrevet 24. april 2013 Forfatter #6 Skrevet 24. april 2013 Jeg hadde gått for et lite svømmebasseng! Anonym poster: 0ea4b7ef75dff0f8f7c85b0eb9bd6c2b Deilig med basseng, men da er vi vel garantert å få alle kidsa i nabolaget på besøk *grøss*
Anonym bruker Skrevet 24. april 2013 #7 Skrevet 24. april 2013 Jeg hadde gått for et lite svømmebasseng! Anonym poster: 0ea4b7ef75dff0f8f7c85b0eb9bd6c2b Deilig med basseng, men da er vi vel garantert å få alle kidsa i nabolaget på besøk *grøss* Det er vel lovt til å si nei til alle kidsa i gata om de vil henge i hagen DIN fra morgen til kveld? Anonym poster: 158b94afbb00937f26297539b1943795
Anonym bruker Skrevet 24. april 2013 #8 Skrevet 24. april 2013 Hadde dette vært mitt forum hadde jeg sensurert ord som "kidsa", "bobliss", "sjokkis" osv No offense. Anonym poster: d87773570862c88b0bd0835e52ba66cc
Light of my life Skrevet 24. april 2013 #9 Skrevet 24. april 2013 Jeg er enig med deg HI, om jeg noen gang får en hageflekk skal vi IKKE ha trampoline. Jeg kan være åpen for basseng, men da med forbud mot at alaskens nabounger bruker det som feriekoloni året rundt.
Iiiiik Skrevet 24. april 2013 #10 Skrevet 24. april 2013 Men hvis alle naboene har trampoline, trenger vel ikke nabobarna å komme til deg? Da kan de hoppe i sin egen hage. I mitt Suburbia er hagen nokså stor og trampolina fyller en liten del. For vår del har det ikke vært noen kamp, skjønner ikke problemet. Ungene har det veldig gøy med den, ingen faller ned siden det er sikkerhetsnett og det at den finnes øker sjansen for at jeg faktisk kan stelle rosebusken.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2013 #11 Skrevet 24. april 2013 Her er det trampolinedilemma om dagen og. Har tidligere bodd i borettslag og der var det trampoline på fellesområder som ble flittig brukt fra morgen til kveld. Kanskje en ide for ditt nabolag også så dere slipper å fylle opp hele Hagen med den svære tingsten. Ikke bare tar den hele hagen, men det blir somregel ikke lite hyling og skriking oppå en sånn heller. Dilemmaet nå er at selv om vi har stor hage passer trampolina ikke spesielt godt inn i min planlagte romantiske blomsterhage så må finne et sted sted der den syns minst mulig. For oss er med ganske store barn er trampoline nesten et must, en av de få utelekene som blir masse brukt. Anonym poster: 434ffe5754c3d226bdc891748429595a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå