Gå til innhold

Når kan de andre også få kjenne spark?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uke 17 denne gangen som annengangs. Kjente selv første bevegelse i uke 14. Trodde det nesten ikke selv med en gang, det er jo veldig tidlig :-)

Skrevet

Uke 17 denne gangen som annengangs. Kjente selv første bevegelse i uke 14. Trodde det nesten ikke selv med en gang, det er jo veldig tidlig :-)

Det er ikke bare veldig tidlig, men det er i tilleg ikke mulig...

Anonym poster: 2bfe78fa7125b82e2b61f56136f933ad

Skrevet

Nei da så, din mening...

Jeg vet hva jeg kjente og jeg kjente stort sett spark hver dag etter uke 17. Selv om DU ikke kjenner noe så er det ikke umulig vet du.

Skrevet

Nei da så, din mening...

Jeg vet hva jeg kjente og jeg kjente stort sett spark hver dag etter uke 17. Selv om DU ikke kjenner noe så er det ikke umulig vet du.

I uke er fosteret ca 8 cm, og ikke sterkt nok til å sparke så du kjenner det. Men mange vil jo gjerne tro at det de kjenner er babyen da og ikke tarmbevegelser. Men så tidlig tar man jo feil da.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg kjente det selv utenpå rundt uke 22, mannen noen dager etter

Skrevet

Samboeren min kjente det i uke 18+5 :) Førstegangs.

Anonym poster: e60364b49eba78587e5d02794dcfd206

Skrevet

ganske seint...

Anonym poster: aa46ed56660392906204e8a19603b5ea

Skrevet

Mannen her kjente første bevegelse i uke 24+1.

Skrevet

Nei da så, din mening...

I uke er fosteret ca 8 cm, og ikke sterkt nok til å sparke så du kjenner det. Men mange vil jo gjerne tro at det de kjenner er babyen da og ikke tarmbevegelser. Men så tidlig tar man jo feil da.

Døh... Dette er det så mange som er uenig i, at du får rett og slett bare gi deg.

Jeg kjente, menn jeg var på ultralyd og legen så samtidig, babyen sparke i uke 14.

Sier ikke at det er kraftige saker, men man kan så klart kjenne det.

Og hva er det for et argument at babyen er 8 cm? Det er jo faktisk litt, og selv om man ikke har en kickboxer i magen, så kan man faktisk lett kjenne noe som er på str med en sjokoladebar.

Anonym poster: e6b32d6d060e6f53bd23b72482585e07

Skrevet

Nei da så, din mening...

Døh... Dette er det så mange som er uenig i, at du får rett og slett bare gi deg.

Jeg kjente, menn jeg var på ultralyd og legen så samtidig, babyen sparke i uke 14.

Og hva er det for et argument at babyen er 8 cm? Det er jo faktisk litt, og selv om man ikke har en kickboxer i magen, så kan man faktisk lett kjenne noe som er på str med en sjokoladebar.

Jaja, dere får tro det dere vil. Veldig fin tanke at dere har gått rundt og trodd at tarmbevegelser er babyen... hehe

Skrevet

Nei da så, din mening...

Jaja, dere får tro det dere vil. Veldig fin tanke at dere har gått rundt og trodd at tarmbevegelser er babyen... hehe

Hahaha, lenge leve arrogansen. Hvilken bakgrunn har du for å påstå dette?

Skrevet

Jeg kjente selv spark før uke 16, men ble sikker i min sak den uken. Samboer kjente det første gang 22+2. Hadde kjent utenfor selv en stund allerede. Skulle ikke tro jeg var overvektig:-p

Anonym poster: 51f765c82fbe4732fef08ccddc1cb015

Gjest meg&mini
Skrevet

Så gøy da:)

Kjente liv selv fra uke 13, så mulig er det:) er i Uke 18 nå og kjæresten har ikke kjent noe enda.. Hehe, han er så spent:)

Gjest meg&mini
Skrevet

Det er ikke bare veldig tidlig, men det er i tilleg ikke mulig...

Det er forresten stor forskjell på å kjenne liv og spark;) Med en morkake som ligger bak og en spretten liten baby var det nesten umulig å ikke kjenne noe:) Jordmor sa det samme på tidlig UL..

Skrevet

Tror det vanlige er mellom uke 20 og 25 for å kjenne utenpå magen. For meg har det vært mye tidligere, rundt uke 16 utenpå med de tre minste, litt senere med første. Jeg har forøvrig khent liv fra rundt uke 12 med alle fire, så det går fint an å kjenne liv tidlig. Gynekologen jeg gikk til sa at det kan være avhengig av hvor livmoren ligger og hvor tykk eller tynn den er. Jeg har en livmor som ligger langt framme visst nok. Med ene barnet var jeg på tidlig ultralyd i uke 13 og sa i fra når jeg kjente liv, og gynekologen bekreftet at fosteret sparket framover da. Så du som sier at det ikke går an å kjenne liv i uke 14 har virkelig ikke peiling altså ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...