Gå til innhold

rar ting å si..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såklart den dagen man er sien, da skjer allt.

ble sien pga de skulle ha service på alarmen, og måtte da ut med hunden for de skulle teste alarmen. Helt greit, bortsett fra at alarmen skremte katta, så brukte 30min på å finne henne etterpå (inne katt, ikke sterilisert enda)

så på vei til bussen møter jeg nye samboeren til BF, og hu er plutselig sååååå pratesjuk.

Lurte sånn på nurket i magen etc.

da hun hørte det er jente utbryter hun "du får alltid viljen din du, først fikk du xx, selv om jeg var forelsket i ham (dette er 10år siden, de ble sammen to år etter eg gikk fra han) så ødela du han (jeg gikk fra han grunnet mye drittslenging og manipulering). Og nå når jeg fikk baby fikk jeg gutt, men du som ikke skulle ha fler får jenta jeg alltid har ønska meg.."

tok det som en spøk jeg, smilte og sa at jeg måtte løpe til bussen.

men tror egentlig hun mente det..

Anonym poster: 96dde3f4bec35ab86dacbd1fc5c34077

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det var en rar ting å si... Kanskje det hørtes bedre ut i hodet hennes, og at det var en feil spøk.. Uansett, nå sitter hun sikkert å tenker på at hun var teit som sa noe slikt.. :P

Anonym poster: 565a7e253eeeac91bfab3ae294331cb7

Skrevet

wow, jeg ville nok tenkt med meg selv at hun må ha store problemer med seg selv i livet, men ellers fikk det nå bare være hadde ikke brydd meg om det videre. (så lenge hun oppfører seg bra mot barnet.)

Anonym poster: dff1b71f34d386ec81c86c0b2987a795

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...