Gå til innhold

Å fise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fiser dere mye? Hva gjør dere vist dere må fise mens dere er på jobb eller i butikken? Eller evt andre steder der det ikke er toalett tilgjendelig med en gang?

Anonym poster: 1a547dca588618679205616dc296abf0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slipper den forsiktig ut om det er folk rett ved eller lar det brake om jeg er alene.

Anonym poster: 14722f77f53205137c63ff92465b9929

Skrevet

Så lenge det kun er nærmeste familie tilstede, så slipper jeg den løs. Er jeg i "luktradius" for andre holder jeg meg :P

Anonym poster: 4bc2952f396e5a155a61ab191e00309c

Skrevet

På det området er jeg nok muligens veldig sær.....

Fise er kun lov ute i friluft (og da skal ikke andre høre de kvalme lydene) eller på toalettet... Jeg fiser ikke når jeg er alene engang jeg!!

Eneste som slipper unna reglene er selvsagt barna. Eldste er 3 år og kan ikke forvente at hun skal lære det enda :-)

Føler meg ille til mote jeg når andre voksne mennesker fiser høylytt blant andre. Enda verre er det med dem som enten ler av det eller kommer med en teit kommentar. En dame jeg kjenner slipper sine når hun føler for det uansett og det er mange rundt og så sier hun "veldig kvinnelig" mens hun gliser! Æsj altså!!!

Skrevet

Jeg har aldri hatt så lite luft i magen som nå når jeg går på en 3 ukers detox kur.

Og kommer det en så slipper jeg den forsiktig ut eller holder den inne. Om det er toalett i nærheten har for meg ingenting å si, jeg hadde blitt like flau over å gå inn på toalettet for å slippe en braker som jeg hadde blitt i køen på Obs eller rema.

Skrevet

Jeg har ekstremt mye luft i magen og har store problemer med å holde meg :( Vist jeg klarer å holde meg har jeg vondt i flere timer etterpå . Har store problemer med magen og fordøyelsen.Derfor jeg spør....

HI

Anonym poster: 1a547dca588618679205616dc296abf0

Skrevet

Så lenge det kun er nærmeste familie tilstede, så slipper jeg den løs. Er jeg i "luktradius" for andre holder jeg meg tongue.png

Stakkars nærmeste famile, så utrolig respektløst!

Skrevet

Jeg fiser kun når jeg er alene. Går på do om det er andre hjemme.

Ute blandt folk holder jeg meg selvfølgelig til jeg er alene. Det er så naturlig for meg at jeg aldri tenker over det...

Anonym poster: 0a6a0dd034fb7226026157014ab44014

Skrevet

Så lenge det kun er nærmeste familie tilstede, så slipper jeg den løs. Er jeg i "luktradius" for andre holder jeg meg :P

Hvorfor? Vi gjør det jo alle mann. Litt romslighet må man da kunne ha med sine nære og kjære ;)

Skrevet

Her hjemme fises det ved behov. Blir irritert når det fises ved måltider. Det er unødvendig, men ellers så slipper alle og enhver her å rødme og dø av skam fordi dem må slippe en fjert. Er den ekstremt luktende er det nå greit å trekke seg litt unna da. Kan nå godt fnise litt også om det kommer en merkelig lyd.

Det er mere plass i den store verden enn i min trange buk. Fiser ikke så andre hører det nei. Men på jobb slipper jeg om jeg må, skylder bare på pasientene, hehe :P Neida, men da går jeg på do eller noe. Særlig på nattevaktene, blir så uggen av å gå og holde meg hele tiden... :ph34r:

Anonym poster: cd5ac99c1f0d4bc899ba6fec09fc753d

Skrevet

Fise kan dere gjør på do!

Synes alt annet er ekkelt!

Anonym poster: b8b576e69f008fca53babc3d9c4da604

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Bedre ut enn inn! Holder meg på jobb og blant enkelte. Hjemme er det bare å slippe de fri

Skrevet

Ja, det er mulig du mener det, men da tror jeg ikke du vet hvordan det er å vikelig slite med luft i magen.

Klart at hvis man slipper type 10 fjerter om dagen, er det ikke noe problem å gå for seg selv å gjøre det, men så enkelt er det ikke for oss alle.

Både jeg og mine barn har mange allergier og intolleranser som gir mye luft i magen, og vi fiser vel omtrent 150 ganger i døgnet hver.

Hvis jeg skulle ha gått på toalette hver gang jeg skulle ha sluppet en fis, ja da hadde jeg stort sett måtte vært der med 10 min mellomrom hele kvelden.

Eventuelt gått rundt med kroniske magesmerter, som er alternativet.

Når vi bare er kjærnefamilien, fiser vi så mye vi bare vil, men vi forsøker å vise hensyn til hverandre ved å gå litt unna i situasjoner hvor det ikke krever så mye, og så er det selvfølgelig uaktuelt å fise ved matbordet.

(Bare mens jeg skrev dette innlegget måtte jeg fise 12 ganger.)

Anonym poster: b0dc495f61555fe6b8f57fd27835a9c2

Skrevet

Ja, det er mulig du mener det, men da tror jeg ikke du vet hvordan det er å vikelig slite med luft i magen.

Klart at hvis man slipper type 10 fjerter om dagen, er det ikke noe problem å gå for seg selv å gjøre det, men så enkelt er det ikke for oss alle.

Både jeg og mine barn har mange allergier og intolleranser som gir mye luft i magen, og vi fiser vel omtrent 150 ganger i døgnet hver.

Hvis jeg skulle ha gått på toalette hver gang jeg skulle ha sluppet en fis, ja da hadde jeg stort sett måtte vært der med 10 min mellomrom hele kvelden.

Eventuelt gått rundt med kroniske magesmerter, som er alternativet.

Når vi bare er kjærnefamilien, fiser vi så mye vi bare vil, men vi forsøker å vise hensyn til hverandre ved å gå litt unna i situasjoner hvor det ikke krever så mye, og så er det selvfølgelig uaktuelt å fise ved matbordet.

(Bare mens jeg skrev dette innlegget måtte jeg fise 12 ganger.)

Anonym poster: b0dc495f61555fe6b8f57fd27835a9c2

Jeg sliter med allergi selv, men plages ikke av luft i magen. Holder dere dere ikke unna problemmat? Har dere prøvd å ta Idoform i perioder? Det hjalp meg :)

Anonym poster: a94707a81f88bb5075535c017e0bb631

Skrevet

Foretrekker å ha vondt i magen fremfor at familien min skal være kvalme av å måtte være i samme rom som meg.

Skrevet

Jeg ble opplært til å fise på do og fiser derfor ikke når jeg er i hørbar avstand til foreldrene mine. Men mannen min bryr seg ingenting om den slags og jeg har lært meg til å slippe den fri når vi (og barna) er alene sammen. Deilig. Vil mye heller at barna mine skal slippe å tenke på å holde seg når de er hjemme.

Anonym poster: 0a38aedc7d46b923ea0db2877dbf89d3

Skrevet

Å hjelp, her var det mange fisefine fruer!

Hjemme hos oss fiser vi alle når vi føler for det, bare ikke når vi spiser;-)

Jeg fiser når jeg er ute og går, men ikke inne på senter og matbutikker.

Det har sikkert mye med at fisen min stort sett lukter død.

Fiser når jeg har besøk av venninner også, og det gjør de også. Og så LER vi av det etterpå;-)

Så her er alle glade og fornøyde, ingen magesmerter eller sure miner.

Anonym poster: baf8d9a79e5664355ca92acd55eaf16f

Skrevet

ja ,etter mange år så fiser jeg fortsatt på do, aldri foran mannen....jeg synes det rett og slett er flaut.

Anonym poster: b6438c8b9ee1b6f59b83da4a04c3c783

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Ok. Jeg skjønner at jeg er skikkelig fisefin på det, men jeg fiser altså aldri med publikum.

Det jeg ikke skjønner er de som ikke bare fiser forran andre, men faktisk også fniser av det, som en over her skrev. Anses det som morsomt å slippe ut tarmgass i enkelte kretser, altså?

Om noen hadde sluppet en foran meg med vilje (har jeg faktisk aldri opplevd av voksne folk) hadde jeg i det minste forventet et 'unnskyld' altså! Ikke at de fniste og syntes det stod til :o

Skrevet

Kan godt fise så mann og barn hører, men går et stykke vekk likevel så jeg ikke forpester dem med evt lukt. ;)

Stort sett fiser jeg på do.

På jobb eller ute i offentligheten holder jeg meg, går på do om jeg merker at det er noe som er vanskelig å holde inne.

Men nå fiser jeg ikke så fryktelig mye da, kommer litt an på hva jeg spiser. Sjeldent det lukter noe særlig også- igjen, det kommer an på hva man spiser.

Her i huset er det greit nok å fise der man er, men ikke ved matbordet eller ved siden av noen som spiser, og heller ikke foran besøk. Det lærer vi ungene etterhvert som de blir gamle nok til å forstå og til å kontrollere dette.

Skrevet

Har ikke noe problem med å slippe en liten sivert hjemme foran mann og barn, men synes det er fryktelig pinlig om det skjer i offentligheten. Nå skal det sies at mannen min gjerne promper høyt og lager en fin scene ut av det (dra i fingeren min, for eksempel), så da har det egentlig blitt mer spøk enn pinlig. Sjarmerende? Not so much, men de gode sidene veier opp for det :-)

Utrolig, egentlig, at noe så uskyldig som en fis kan være så pinlig da..

Anonym poster: e890805348a202260eae514b4cc12e72

Skrevet

Har ikke noe problem med å slippe en liten sivert hjemme foran mann og barn, men synes det er fryktelig pinlig om det skjer i offentligheten. Nå skal det sies at mannen min gjerne promper høyt og lager en fin scene ut av det (dra i fingeren min, for eksempel), så da har det egentlig blitt mer spøk enn pinlig. Sjarmerende? Not so much, men de gode sidene veier opp for det :-)

Utrolig, egentlig, at noe så uskyldig som en fis kan være så pinlig da..

Anonym poster: e890805348a202260eae514b4cc12e72

Huff, jeg får helt vondt i meg når jeg leser den første setningen din! Sivert er et nydelig navn, ikke et heslig ord slik som du bruker det ;-)

Når det er sagt så har jeg også litt luft problemer med magen, men jeg fiser ikke foran andre.. Jeg lar lufta slippe fritt dersom jeg er alene, og det er heller ikke krise hvis det slipper en liten en foran samboeren, men jeg syns det er heslig og på grensen til respektløst å med viten og vilje brake løs "midt i nesa" på andre..

Skrevet

Hehehe, vi fiser hjemme alle mann, sånn er det med den saken. :)

Skrevet

Mye fisefine knerter på forumet her ja :rolleyes:

Fiser ja, gidder ikke ha vondt i magen bare for at jeg ikke kan slippe en liten fis i mitt eget hus. Prøver selvfølgelig å begrense det til badet, men springer ikke inn dit bare for en liten smyger :huh:

Anonym poster: e1e0829b924e3103060acf224744b384

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...