Gå til innhold

Synes alle foreldre at deres barn er verdens skjønneste og snilleste osv.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner jo at foreldre har mamma- og pappa-briller på når det gjelder ens egne barn. :) Men er det slik at _alle_ synes de har verdens skjønneste, smarteste og snilleste barn? Eller er det noen som faktisk ikke synes barnet deres er det skjønneste i verden?

Anonym poster: d1f2670c34bb8603073b4548427b8bda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Mitt barn er det nydeligste i verden. Helt objektivt sett ;)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Jeg synes mine er de skjønneste i verden! Størstemann på 3 utvilker seg til å bli verdens mest høflige og empatiske gutt! Må ha det fra faren kommer i allefall ikke fra meg :P

Skrevet

Selvfølgelig er barna mine de nydeligste i hele verden, jeg elsker de jo høyere enn livet og har kjærlighetsbriller på ;)

Men de er selvfølgelig noen troll innimellom også, de er ikke mer enn mennesker de heller..

Anonym poster: fa4660abff68b904864f7a2ae5480ef1

Skrevet

Skjøneste håper jeg de fleste foreldre mener. Smarteste og peneste/vakreste tyder vel for de fleste på litt lite gangsyn.

Skrevet

Hun er absolutt verdens skjønneste og fineste. Men hun er en skikkelig bølle til tider og veldig rampete for tiden

Anonym poster: e6a20d318b56e82957c1ba4081b4703c

Gjest sussie77
Skrevet

ja syntes de er vakre og smarte. og ser også at de utvikler seg til å bli veldig empatiske begge to. Men inne i mellom er de verdens største trasse troll. ;)

Skrevet

Kan ikke snakke for andre, men mine er i hvert fall de fineste barna jeg vet om ^_^

Skrevet

Verdens nydeligste er han absolutt, men ser jo (med en smule misunnelse) at andre barn kan være greiere å ha med å gjøre.

Anonym poster: ece01a0639135488b698ab1295d414fe

Skrevet

Verdens snilleste vet jeg at han ikke alltid er.Har ikke alltid like snill med verken meg,barna i barnehagen eller kusinen på samme alder.Men verdens skjønneste er han jo selvfølgelig for meg :D Han gjør og sier så mye skjønt at jeg neeesten ikke skjønner hvorfor ikke alle fremmende på bussen blir like sjamert :P

Skrevet

Jeg synes mine er de fineste barna i hele verden. Akkurat slik skal det være. Man skal jo ikke synes at andre sine barn er finere enn sine :P

Jeg kjenner andre 1-åringer som er enklere å samarbeide med enn min. Min er veldig hissig av seg, og slår seg fort vrang. Men skjønnest i verden er han i mine øyne :)

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Jeg synes han er vakker, smart, snill og en deilig unge.

Men noen ganger ser jeg at han ligner veldig på en onkel som ikke er verdens kjekkeste, så jeg har nok ikke rosa briller på hele tiden. Andre ganger ser jeg at han har manerer som stinker, oppfører seg som en drittunge og er ekstremt dårlig til å ta beskjeder, rydde etc.

Men han er fem år, han er min, han er nydelig, og en skjønn skapning som er god nok som han er.

Skrevet

Jeg greier fint å se både negative og positive ting ved barna.

Eldstemann har alltid vært fin utseendemessig og kommer nok til å sjarmere jentene etterhvert ;)

Minstemann synes jeg ikke var like fin som baby, men nå synes jeg hun er søt og har masse sjarm.

Begge barna mine er snille og gode, men eldstemann har en del ting ved seg som jeg er veldig frustrert over.. Plager andre, kan finne på å slå/sparke, hører aldri etter osv. Tørr nesten ikke la andre passe ham i frykt for at han skal oppføre seg dårlig, selv om alle som passer sier at de oppfører seg kjempefint :P

Jeg er også redd for at andre skal se på ham som et problembarn..

Selvfølgelig forsvarer man barna sine da, så jeg må alltid legge til noe bra hvis noen sier noe negativt om oppførselen til eldste ;)

Anonym poster: 379600080d20f8875a73b974eb2b64ed

Skrevet

De fleste synes nok ungene deres er verdens fineste, men regner også med at de fleste kan se det hvis en annen unge er penere eller smartere ;) Ikke alle som synes de har verdens fineste unge heller. Husker en gang jeg var på helsestasjon, og det var flere mødre der med unger i ulik alder. Hun ene moren satt hele tiden og kikket ned i barnevognen til hun ved siden av og så ned i sin egen. Hun sukket høyt flere ganger. Til slutt kom det "Hun er jo søt din sin, min er jo ikke det", sa hun til hun ved siden av..... Hun som fikk kommentaren ble helt satt ut, og vi andre ble bare sittende tause. Tydeligvis noen som ikke mener sin egen unge er finest i verden i alle fall ;)

Anonym poster: 953a8b3e2013aa206f2e1c3940a7017b

Skrevet

Mitt barn er det barnet jeg helst vil ha.

Jeg har ingen vanskeligheter med å se at andre barn kan være både vakrere, mer verbale, bedre motorisk utviklet osv.

Anonym poster: 5bcf9fbb72d0316c2ed2373a4f60b61a

Skrevet

De er verdens fineste i mine øyne, men jeg klarer også å se det som ikke er positivt med dem. Spesielt når barna blir eldre så må de fleste foreldre gjennom situasjoner der deres egen lille skatt har vært den "slemme ulven", og da er det jo veldig greit å i tillegg til sine rosa briller også klarer å se egne barn med et mer realistisk blikk. Er det noe jeg virkelig sliter med å takle, så er det foreldre som ikke evner å se at deres egne barn også kan være frekke, "slemme", uoppdragne osv. Man skal synes at barna sine er verdens beste ja, men man må klare å se at de i noen situasjoner kan handle galt de også
;)
Skrevet

Gutten min er verdens skjønneste lille lyslugg. Sta som et esel ig trassig son et troll men mammas godgutt like fullt :)

Anonym poster: 855f745f131e7cf09fc3c6720471e87c

Skrevet

Tja, guttungen er ikke verdens vakreste, men han er den herligste jeg har møtt likevel :)

Skrevet

Mine to troll er de nydeligste på denne jord, men det er jo klart at jg ser at andre kan være både penere, snillere og smartere. Synes uansett at mine er i toppskiktet ;-) he he... Klart man er litt blind :-)

Skrevet

Ja Englebarna mine er de vakreste og mest fantastiske som finnes :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...