Anonym bruker Skrevet 24. april 2013 #1 Skrevet 24. april 2013 Hei, oppdatering!!! Dette var helt udramatisk, men melder var som jeg hadde mistanke om, en "nabo" som har mye kontakt med min tenåringssønn. Denne damen er kun på "lag" meg ungdommene, hun har et "ungdomsrede" hjemme hos seg og alle foreldre er teite, for strenge og alt det ungdommene sier. Meldingen hadde ligget noen mnd på bv, og datoen den hadde kommet(som var ifjor!!) stemte veldig med en større konflikt jeg hadde med min sønn om at han vanket der. Det var også en blanding av far, samboer til mor og mor, heller ikke bv visste om "far" var far til gutten min eller min samboer. Men, det var i hvertfall kokt sammen en røre uten like, sto tom at det flere ganger hadde luktet sprit av meg....jeje....rører aldri sprit forøvrig, kan ta meg max 2 glass rødvin på lørdagskvelden. Vel, damen var svært hyggelig og de undersøker kun hos politiet som de alltid gjør, sa hun. Og så kommer de på hjemmebesøk for å snakke med barna som hun sa. Thats it. Lurer på hva folk tenker med noen ganger, jeg......De visste ikke hvem det var, altså men jeg skjønte det med en gang....ordlyden og hva hun visste ellers:) Anonym poster: 354fb1c76b2e3e6c8e2012ea37981c04
Anonym bruker Skrevet 24. april 2013 #2 Skrevet 24. april 2013 Det må være godt for deg å få avklart det, jeg forstår godt reaksjonen din. Jeg ble, uten sammenligning forøvrig, "meldt" til mattilsynet for å ikke ta meg av hestene våre. Helt supert å få besøk av dem altså- fikk tom. skriftlig dokumentasjon på eminent hestehold, men litt ekkelt å vite at noen har sendt inn bekymringsmelding. Bor på en liten plass uten kjente "fiender", så da er slikt ubehagelig! Anonym poster: 73f7f71a674035dac725405111b9b62b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå