Anonym bruker Skrevet 24. april 2013 #1 Skrevet 24. april 2013 Er absolutt ikke hun som spionerer på mannen min. Likevel klarte jeg ikke styre meg når han var pålogget på facebook på familiens ipad. Han er nemlig ekstremt ærlig og rett fra levra og sier rett ut når han synes andre er vakre osv. Han har sagt at han har chattet med en i omgangskretsen vår (som han synes er både vakker og bra person). Så jeg gikk da inn på denne samtalen. *Flau* Oppdaget at de snakker om helt vanlige ting, barna og hverdagsliv. Han skriver masse fine ting om hvor godt vi har det sammen og hvor glad han er i meg. Så altså ingenting som tyder på at det er spenning mellom dem. Fy skam meg som sank til et slikt lavmål. Skammer meg skikkelig og kommer aldri til å sjekke igjen. Magefølelsen har alltid sagt at han er 100 % til å stole på. Burde hørt på den. Så jenter, jeg tror virkelig ikke alle menn er utro drittsekker. Ærlighet og god kommunikasjon er så viktig. Og ikke synk til et sånt lavmål som jeg gjorde ved å spionere! Anonym poster: 20e4d54de157d31970e0e41727ac51f0
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 24. april 2013 #2 Skrevet 24. april 2013 Du får se på det sånn, at nå har du fått bekreftet at du kan stole på han ift henne, så nå kan du senke skuldrene og ikke spionere på ham igjen
MammantilNurket Skrevet 24. april 2013 #3 Skrevet 24. april 2013 Men så bra, da Gled deg over at du har en trofast og snill mann som er sosial og hyggelig med andre, og som er glad i familien sin.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2013 #4 Skrevet 24. april 2013 Ja. Og jeg foretrekker en mann som ærlig sier når andre kvinner er flotte, enn en med skjult agenda. Vi forteller hverandre det meste da, alt om ekser, sexdrømmer osv. Vi lager ikke grenser for den andre og er (sjelden) sjalu. Er sikker på at de fleste av oss har trofaste menn som ser men ikke rører. HI Anonym poster: 20e4d54de157d31970e0e41727ac51f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå