Gå til innhold

Gikk tur forbi en barnehage i går..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..dette var midt i sovetiden..og alle vognene var tildekket med helsetepper.. Vanlig?? Skulle tro at en barnehage visste bedre enn å dekke til barnevognen, lurer på om foreldrene til disse barna vet dette..

Anonym poster: 4bfb9f3428221affe19e3145c0845035

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:o Ikke en bhg jeg ville hatt mine unger i!

Anonym poster: 28427aec093a3ed984ce4546f50c4ade

Skrevet

Aldri sett her ihvertfall. Merkelig.

Anonym poster: bedd419b153fb513dc0c9a34dbbcfb9a

Skrevet

Ja, opplevde det i den forrige barnehagen jeg hadde ungene i dessverre :( Jeg hadde ikke med tepper til ungene selv, så teppene var barnehagens egne tepper.

Anonym poster: f4a5f69a05cc99ed2586ac58da433a24

Skrevet

Har sett de har gjort det her også. Jeg kommer til å gi beskjed når barnet mitt begynner, om at jeg ikke vil de skal gjøre det. Og stikke innom i sovetiden og sjekke.

Anonym poster: 3bf598e96b9f042d79288b3320c471a1

Skrevet

Hva mener du med dekket til da?

At det ligger et teppe over halve åpningen eller vognene er vakuumpakket?

Bruker du myggnett?

Helseteppene har vel større åpninger enn myggnett?

For ikke å snakke om regntrekket til TFK vognene! (og sikkert mange andre vogner)

Syns det er mange som er fryktelig hysteriske på dette her.

Jeg er helt enig i at man ikke skal stoppe lufttilgangen i vognene, men sånn som vognene er i dag så skal det litt til. Jeg har lufting både under og bak på kalesjen. OM jeg legger noe over så er det for å skjerme for sola, det er alltid åpning og jeg er fullt ut i stand til å sjekke temperaturen nedi vogna.

Anonym poster: b01943aece7523d7f1e1a984f054283a

Skrevet

Vognene var helt tildekket med ett helseteppe, hele kalesjen var tildekket. Om det er vogner med lufting under eller bak kalesjen vet jeg ikke, da jeg kun gikk forbi. Vognene stod i skyggen, det var ikke sol i går. Jeg bruker myggnetting på min vogn ja.

Forskjellen ligger vel i at myggnetting er beregnet for bruk over vogna, det er ikke helseteppe. Og snakker vi om samme type helseteppe, så er det vel ingen tvil om at helseteppe er forholdsvis MYE tykkere enn myggnetting? Forundrer meg stadig over at folk dekker til vogner med tepper, uansett type. For meg er det viktig med luft, regner med det er det for de små også.

HI

Anonym poster: 4bfb9f3428221affe19e3145c0845035

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...