Gå til innhold

Har ditt/dine barn ett yndlingspålegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva pleier de og spise på brødskive/knekkebrød?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prim er en favoritt. Ellers så er selvsagt også sjokoladepålegg det. Det går nok noen skiver med prim i løpet av uka, men sjokoladepålegget er reservert for enkelte anledninger.

Ellers så er hvit og brun ost, kjøttpålegg, syltetøy helt gangbart.

Skrevet

Kan anbefale avokado, kjempesunt og godt :) Men lurt å introdusere tidlig tror jeg, vanskeligere å få fks. en toåring til å spise det dersom han ikke er vant fra før. Og makrell i tomat!

Skrevet

Har en snart 4 åring som er så glad i kaviar - men det blir jo ganske ensformig i lengden :-P

Han har elsket kaviar siden han begynte og spise brødskive, og det beste som finnes er visst kaviar og egg :-)

Prim kan han spise, og litt skinkeost også, og servelatpølse eller skinke, og leverpostei.

Minstemann på 8,5 mnd liker best fruktmos eller banan på brødskiven.

Skrevet

Vi spiser ikke så mye brød eller knekkebrød, men hvitost er favoritten, tett etterfulgt av salami, jordbærsyltetøy og leverpostei.

Skrevet

Fiskepålegg, og da særlig kaviar og makrell i tomat er favoritten til mine :)

Skrevet

Prim

Og når pappaen et nugatti står ho limt til han for å få ein bit.

Skrevet

Prim

hehe.. ser det for meg :-)

Tror jeg er litt kjip mamma, eldste har enda ikke smakt nugatti, men sjeldent vi har det i hus da :-)

Skrevet

Prim

hehe.. ser det for meg :-)

Tror jeg er litt kjip mamma, eldste har enda ikke smakt nugatti, men sjeldent vi har det i hus da :-)

13 mnd gamal, står ved stolen med hovudet inntil låret hans og seier "namnam". Virkar det ikkje kjem handa opp på fatet med furtelydar ;)
Skrevet

Leverpostei med majones og rødbeter. Eller makrell i tomat.

Skrevet

Svolværpostei, makrell i tomat og kaviar er favorittene. Ellers er hu veldig glad i ost, både hvit og brun, og prim og skinkeost.

Skrevet

Akkurat nå er jente vår på 19 mnd mest interressert i makrell i tomat for d har mamma dilla på:-)♥ alt hva mamma har;-)

Gjest sussie77
Skrevet

Skinke ost og prim og kaviar er favorittene her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...