Anonym bruker Skrevet 24. april 2013 #1 Skrevet 24. april 2013 Jeg er i uke 38 i dag, og har vært på do flere ganger, veldig løs i magen. I tillegg er jeg veldig kvalm og har ikke lyst på mat. Mange kynnere på morgen/formiddag, men de er ikke vonde. Jeg vet at ingen kan si at det betyr at fødselen er i gang, men det hadde vært gøy å høre om noen har liknende erfaringer, eller helt andre erfaringer Anonym poster: 0619c6374851bab4b2a490398dff611c
stearin Skrevet 24. april 2013 #2 Skrevet 24. april 2013 Fødselen min startet i uke 30, så jeg så ikke akkurat etter fødselstegn da... Dagen før fødselen startet hovnet jeg kraftig opp. Bestilte time hos lege fordi jeg var redd for svangerskapsforgiftning, og fikk time samme kveld. Skulle ta urinprøve, men fikk ikke til å tisse. Var ikke lenger så hoven da, blodtrykket var lavere enn det burde være og ingenting tydet på forgiftning. Samme natt måtte jeg opp på do flere ganger. Kom ingenting, bare en del slim. Hadde også litt vondt i magen. Dagen før hadde jeg avtalt at jeg leverer urinprøve tidlig neste morgen, så jeg dro til legen igjen i 8 tiden. Da begynte riene og fostervannet begynte å lekke. Da var det ingen tvil lenger. Ikke stort flere tegn enn opphovning og litt uvelhet.
Countess Skrevet 24. april 2013 #3 Skrevet 24. april 2013 (endret) Min dag var helt lik alle andre dager, og startet med at vannet gikk på natten 9 dager over termin. Trodde flere ganger at "idag er dagen", men nei Man vet jo aldri hvordan din fødsel vil starte, men tror nok du må vente litt lengre om det ikke er sterkere tegn på at fødselen kan være nær Endret 24. april 2013 av Countess
Verbena Skrevet 24. april 2013 #5 Skrevet 24. april 2013 Jeg har født to ganger og det var to HELT forskjellige opptakter til fødslene, som egentlig var veldig like. nr 1: helt i koma hele dagen. sovnet hele tiden selvom jeg hadde sovet 12timer natta før. begynte ikke å bli halvveis våken før utpå ettermiddagen. riene startet rundt kl 19, men da bare hvert 15min. vannet gikk ca kl 3.30. gutten ble født 8.13 nr 2: helt hyper hele dagen. gikk over 2mil den dagen, etter å knapt ha klart å røre meg pga bekkenløsning de siste to måndene. sovnet rundt 23.30 og bråvåknet litt etter kl 5 av at jeg måtte på do. Da gikk vannet og frem til 6.40 var det over 10min mellom riene. kl 8.25 var gutten ute.
Major HotLips Houlihan Skrevet 24. april 2013 #6 Skrevet 24. april 2013 Med alle mine tre så har jeg vært ekstra sur, sliten og drittlei dagen før fødselen begynte og nå med sistemann så hadde jeg løs mage i dagene før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå