Gå til innhold

Tips til å ikke shoppe for mye.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg lider av shopping galskap. Litt for glad i å shoppe. Kan gjerne svi av 1000-2500 kr i mnd på klær til meg selv.

Tenker at jeg skal roe meg ned med shopping nå. Jeg trenger jo ikke alle disse klærne.

Tips til hvordan jeg kan meste dette?

satt meg mål med 500 kr max pr måned til klær.

Anonym poster: 0ae65ad988d947ad197e72c86df63e8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke oppsøk kjøpesentre i det hele tatt. Jeg er ikke shoppingal, men jeg har ikke penger til å bruke på meg selv for tiden i det hele tatt. Og da har jeg ikke behov for å oppsøke kjøpesentre heller. Alt jeg har behov for å kjøpe får jeg tak i på matbutikken, med unntak av vin, men det sender jeg mannen for å kjøpe. Når man ikke oppsøker fristelser, så unngår man dem lettere også. Kan ikke en gang huske sist jeg var på et kjøpesenter...Tror det må ha vært like før jul da jeg handlet julegaver.

Anonym poster: a5d317353d3fa0df5a51f98721346991

Skrevet

Ta ut disse pengene i kontanter som du kan bruke. Reis på kjøpesenteret, men la kortet ligge igjen hjemme :-)

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Enig med #2 :)

-Ikke oppsøk butikker, annet enn matbutikker

-spør deg selv: trenger jeg virkelig dette, eller er det bare at jeg vil ha det?

-klipp kredittkort i to (evnt gi det til mamma'n din og be henne gjemme det i tilfelle kriser som at kjøleskapet ryker osv. Dette har jeg gjort ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...